کد خبر: ۱۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 14 January 2016
تابناک گیلان: به اساس شنیده‌ها از منابع غیر رسمی حمید استیلی سرمربی قوهای سپید برای دومین بار از زمان حضورش در ملوان به این تیم کمک مالی کرد.

باشگاه ملوان بندر انزلی که در چند سال اخیر دچار مشکلات مالی بوده در این فصل بیش از هر زمان خود را گرفتار این موضوع می‌بیند.

مشکلات مالی در ملوان تا کنون باعث جدایی سه بازیکن از جمله پاشنکو، فرزاد حاتمی و محمد نزهتی شده است.

ملوانان که قصد داشتند پیش از بازی مقابل استقلال تهران دست به اعتصاب بزنند با پا در میانی استیلی در این بازی حاضر شدند ولی اعتراض به پرداخته نشدن حقوق بازیکنان ادامه داشت تا اینکه سرانجام تعدادی از بازیکنان اصلی تیم از روز شنبه 19 دی ماه در تمرینات شرکت نکردند و خواستار دریافت حقوقشان شدند. باشگاه هم چندین بار قول مساعدت داده بود نتوانست در چند روز اول درصدی از قرار داد را پرداخت کند.

اعتراض بازیکنان ادامه داشت و کسی نبود تا به این تیم محبوب شمالی کمک کند تا اینکه سرانجام حمید استیلی که یکبار در میانه‌های نیم فصل اول مبلغ 800 میلیون تومان را به باشگاه تزریق کرده بود بار دیگر مبلغ یک میلیارد به این تیم کمک کرد تا ملوان بتواند بخشی از تعهدات مالی خود را پرداخت کند.

شایان ذکر است که باشگاه ملوان یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان به حمید استیلی بدهکار است و تاکنون چیزی از دستمزد این مربی را پرداخت نکرده است.

درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد
 
پس از مدت‌ها انتظار بازیکنان ملوان، اعتصاب و جدایی چند تن از بازیکنان، درصدی از قراردادشان پرداخت شد.
 
احتمالا مبلغ دریافتی بازیکنان 10 درصد مبلغ قراردادشان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار