نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه هیچ چیز در اسلام از بخل بدتر نیست، اظهار کرد: ما چرا باید 100 روستای بی مسجد در استان هرمزگان داشته باشیم در حالی که افراد توانمندی برای ساختن مسجد داریم.
کد خبر: ۱۶۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 13 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان،  آیت الله غلامعلی نعیم آبادی پیش از ظهر امروز(23 دی ماه)در اجلاس استانی نماز در هرمزگان با بیان اینکه نماز اوج ذکر خداست و نباید نسبت به آن غفلت کنیم، عنوان کرد: امروز در دنیا داشتن روان سالم از جدی ترین مباحث است که می توانیم آن را با نماز به دست آوریم.
 
وی ادامه داد: نماز معراج مومن است و دید مومن را بالا می برد و کسی که نماز می خواند در اوج است و هیچ ترکیبی همچون نماز جامع نیست.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه نماز به عنوان عبادتی بزرگ باید دارای مکانی ویژه باشد، افزود: سفارش های اسلام در خصوص مسجد یک نوع تجلیل از نماز است.
 
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به آغاز حرکت نهضت مسجدسازی در هرمزگان، تصریح کرد: تعداد روستاهای بی مسجد در هرمزگان در حالی که بیش از 400 روستا بود با نهضت مسجدسازی در حال حاضر به حدود 100 روستا رسیده است.
 
وی با بیان اینکه هیچ چیز در اسلام از بخل بدتر نیست، اظهار کرد: ما چرا باید 100 روستای بی مسجد در استان هرمزگان داشته باشیم در حالی که افراد توانمندی برای ساختن مسجد داریم.
 
امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: مسجد ریشه در ایمان دارد و اگر می خواهیم ایمان خود را بسنجیم باید ببینیم در رابطه با مسجد چه کار کرده ایم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار