مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از نحوه برگزاری سی و هشتمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۱۶۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 13 January 2016
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از نحوه برگزاری سی و هشتمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ربیعی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه در برگزاری سی و هشتمین دوره سراسری مسابقات قرآنی بسیار قدرتمند و با برنامه ریزی مناسب عمل کرد و توانست این دوره از مسابقات را به نحوی مطلوب برگزار کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای قرآنی گفت: بنده در سالهای دفاع مقدس نیز چندین بار به استان کرمانشاه سفر کرده و مهمان نوازی مردم این استان را از نزدیک دیده ام.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: سی و هشتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه به شایستگی برگزار شد و ستادهای اجرایی و اطلاع رسانی و همچنین کمیته های متعدد تلاش های شبانه روزی و تحسین برانگیزی در این راستا داشتند.

ربیعی همچنین با تقدیر از اهالی رسانه و صدا و سیما به خاطر اطلاع رسانی شایسته و به لحظه مسابقات، یادآور شد: بنده از سالها پیش مسئولیت تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات قرآن کریم در کشور را به عهده داشته ام و‌ در جریان دشواری و زحمات آن در خصوص اطلاع رسانی سریع و صحیح با استانداردهای ملی و بین المللی به لحاظ فنی و اجرایی هستم.

وی خاطر نشان کرد: از ماه ها قبل بسیاری از‌ عوامل، تدارک با شکوه این مسابقات را در برنامه خود قرار دادند و ساعت‌ها جلسه کارشناسی در خصوص میزبانی مسابقات برگزار شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: پس از بررسی های کارشناسی شده از بین استان های خواهان برگزاری مسابقات، کرمانشاه با توجه به ظرفیت های موجود به عنوان میزبان این دوره معرفی شد.

ربیعی تصریح کرد: هر کار اجرایی دارای ضعف و قوت هایی است، اما بر اساس بررسی های سازمان  این مسابقات از ابعاد مختلف نمره بسیار خوبی را کسب کرده و ۸ امتیاز ویژه نسبت به برگزاری در دوره های قبل را دارد.

این مسئول در پایان گفت: برگزاری مسابقات و محافل قرآنی با توجه به ظرفیت های موجود در استان همواره باید مورد توجه بوده و تنها به برگزاری مسابقات سراسری اکتفا نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار