قائم مقام ستاد اقامه نماز:
قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: موثرترین و مهمترین قشر در زمینه ترویج و نشر ارزش‌های اسلامی و فرائض دینی بویژه نماز در جامعه ما مسئولان هستند بنابراین از آنها هم انتظار بیشتری برای تلاش و همکاری در این زمینه داریم.
کد خبر: ۱۶۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 12 January 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمود مظفر در نخستین اجلاس استانی نماز که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هر مسئول و مدیری در هر موقعیتی اگر وقت بیشتری برای اقامه و ترویج نماز اختصاص دهد در سایربرنامه‌ها و کارهای خود هم موفق‌تر و بهتر عمل خواهد کرد.

وی یکی از رسالت‌های مدیران در جوامع اسلامی را ترویج نماز خواند و گفت: می‌طلبد مسئولان ما با استفاده از زبان هنر اقدام به تولید و انتشار محصولات و آثاری با موضوع نماز کنند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز تصریح کرد: برای اینکه اقدامات ترویجی در خصوص نماز موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان شود باید با زبان نسل امروز و از طریق هنرهایی مثل تئاتر، فیلم، طراحی و نقاشی این اقدام صورت گیرد.

وی گفت: نسل جوان و نوجوان را باید با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی به سمت حضور در مساجد هدایت کنیم.

مظفر بر ایجاد پیوند بین مساجد و مدارس تاکید کرد و افزود: برای ایجاد انس هرچه بیشتر نوجوانان با نماز نیاز است که ارتباط بین مساجد و مدارس از طریق برگزاری برنامه‌های متعدد تقویت شود.

وی از تشکیل گروه‌های مردمی یاوران نماز در کشور خبر داد و تأکید کرد: رسالت این یاوران نماز برطرف کردن موانع موجود در مسیر ترویج نماز و همچنین شناسایی و معرفی کارها و برنامه‌های موفق و تاثیرگذار در این حوزه است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: ما قصد داریم حق نماز را در جامعه خود ادا کنیم و برای این مهم نیاز به کار جمعی و جهادی و تلاش و جدیت فراوانی داریم.

وی افزود: موثرترین و مهمترین قشر در زمینه ترویج و نشر ارزش‌های اسلامی و فرائض دینی بویژه نماز در جامعه ما مسئولان هستند بنابراین از آنها هم انتظار بیشتری برای تلاش و همکاری در این زمینه داریم.

مظفر عنوان کرد: اجلاس‌های استانی نماز در بیشتر استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که پیش اجلاس، اجلاس سراسری نماز که ۶ بهمن در قزوین برگزار خواهد شد، هستند.

وی گفت: هر استانی که اقدام و برنامه‌ای تاثیرگذار، مطلوب و نوآورانه‌ای را در خصوص نماز در طول یک سال انجام داده باشد برای اینکه این برنامه‌ به سایر استان‌های کشور معرفی شود، اجلاس سراسری نماز در آن استان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار