تابناک: پليس اصفهان به دنبال شايعات مطرح شده در خصوص ضرب و شتم جوان ۲۶ ساله در كلانتري ۱۶ اصفهان و مرگ وي، پرده برداشت.
کد خبر: ۱۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 23 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: قبل از شروع ايام نوروز ۹۴، پليس اصفهان اعلام كرد كه امسال درصدد هستيم كه با اجراي طرح آرامش ۵ سخت‌معتاديني را كه سابقه سرقت دارند، دستگير كرده و براي نظارت بيشتر به كمپ‌ها تحويل دهيم.

سرهنگ جهانگير كريمي افزود:‌ در اجراي اين طرح، جواني ۲۶ ساله و متاهل در هنگام خريد و فروش مواد مخدر دستگير و يك گرم شيشه و دو گرم هروئين از وي كشف شد.

وي خاطرنشان كرد: اين جوان معتاد به كلانتري ۱۶ اصفهان انتقال يافت اما در آنجا اظهار تالم كرد و عنوان نمود كه حالش خوب نيست لذا ماموران ما با اورژانس تماس گرفتند و وي پس از معاينه توسط تكنسين‌هاي فوريت‌هاي پزشكي به بيمارستان خورشيد انتقال يافت.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: اين جوان ۲۶ ساله از ساعت ۱۷ تا ۲ نيمه‌شب روز بعد در بيمارستان تحت مداوا قرار داشت؛ وي هنگامي كه وضعيت جسمي‌ خود را وخيم ديد، حدود ساعت ۱۰ شب اذعان مي‌كند كه مواد مخدر بلعيده است لذا سريعا به ICU منتقل مي‌شود اما با وجود تلاش‌هاي زيادي كه براي بهبود او انجام شد، حدود ساعت ۲ نيمه شب سه‌شنبه جان خود را از دست داد.

سرهنگ كريمي اظهار كرد: جسد متوفي براي انجام بررسي‌هاي لازم و تشخيص علت فوت به پزشكي قانوني تحويل داده شد و پس از انجام اقدامات لازم، جنازه براي خاكسپاري به خانواده وي تحويل شد.

وي خاطرنشان كرد: پس از اين اتفاق، يك عده معاند با شيطنت از شبكه‌هاي خارج‌ از كشور با خانواده مرحوم، تماس گرفتند و مادر متوفي نيز كه داغدار و شوكه بود با حرف‌هايي كه همان افراد به او تلقين كردند، مطالبي را مطرح كرد كه گزارش آن در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان تاكيد كرد:‌ پس از انتشار اين مطالب كذب، ما نيز با مادر جوان معتاد صحبت كرده و گزارش پزشكي قانوني را به خانواده او و مادرش كه اعلام كرد جسد فرزندش را نديده است، تقديم كرديم و خوشبختانه شفاف‌سازي لازم صورت گرفت و اكنون هم مورد خاصي وجود ندارد.

وي افزود: بر اساس گزارش پزشكي قانوني، دقيقا مشخص شده است كه هيچگونه آثار ضرب و شتمي در بدن متوفي وجود نداشته است.

سرهنگ كريمي يادآور شد: اين جوان ۲۶ ساله در سال ۹۳، چهار مورد سابقه داشته است و پيش از مرگ وي، اصلا بازداشت نبوده و به محض ورود به كلانتري در آنجا اظهار تالم مي‌كند و ۸۰ درصد اتفاقات در بيمارستان رخ مي‌دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار