فرماندار و رئیس شورای تامین کنگاور گفت: این شهرستان در کشف سرقت رتبه نخست در استان کرمانشاه را کسب کرده است.
کد خبر: ۱۶۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 09 January 2016
فرماندار و رئیس شورای تامین کنگاور گفت: این شهرستان در کشف سرقت رتبه نخست در استان کرمانشاه را کسب کرده است.

شریف خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروی انتظامی علاوه بر کسب رتبه نخست در کشف سرقت در حوزه جلوگیری از سرقت نیز اقدامات مطلوبی انجام داده که می توان به شناسایی و دستگیری باندهای سازمان یافته دیگر شهرستان ها اشاره کرد که کنگاور را مقصد سرقت و عملیات های شوم خود قرار داده بودند.

رئیس شورای تامین کنگاور تاکید کرد: نیروی انتظامی با پایش حضوری و تصویری خود با هرگونه تخلف برخوردی عاجل، قاطع و قانونی خواهد کرد.

خسروی با قدردانی از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی گفت: بدون شک کاهش سرقت در این شهرستان نتیجه تلاش های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی بوده است.

فرماندار کنگاور تاکید کرد: ایجاد شهری امن که مردم در آن احساس راحتی کنند یکی از مهمترین وظایف مسئولان است و بدون شک در شهرستان کنگاور نیز این سیاست با جدیت تمام دنبال می شود.

وی همچنین با اشاره به نقش مردم و حمایت آنها از پلیس گفت: شرط موفقیت در این راه همکاری آحاد مردم با نیروی انتظامی در طرحهای مختلف مقابله با قانون شکنان از جمله سارقین است.

کنگاور از اواسط تابستان سال جاری به همت فرماندار این شهرستان از پنج دوربین مداربسته در میادین امام خمینی، آیت الله عراقی، بسیج و آزادی بهره مند شده که کمک شایانی به تامین امنیت کرده است و به گفته خسروی تعداد این دوربین ها تا پایان سال جاری افزایش خواهد یافت.

کنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار