مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) این اداره کل به مرکزیت بندر شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 09 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیم ایدنی افزود: امروزه مشتری گرایی و تعامل سازنده با ارباب رجوع، در رأس مهم ترین اقدامات و اهداف سازمان ها و شرکت ها قرار دارد تا بتوانند در دنیای رقابتی، نیازها، مشکلات و چالش های ذینفعان خود را  شناسایی و با ارائه خدمات بهینه و کارا بتواند رضایت آنها را جلب کند.
 
وی ضمن اشاره به وجود بیش از 80 گروه مختلف از ذینفعات بندری و دریایی، بیان کرد: شرکت های کشتیرانی، صاحبان کالا، فورواردرها، شرکت های لجستیکی، دریانوردان، پیمانکاران تخلیه و بارگیری کالا، موسسات رده بندی، شرکت های ترخیص کار، صادرکنندگان و واردکنندگان و مسافران دریایی از جمله گروه های مختلف ذینفع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان هستند که رفع نیازهای آنها در مرکز ارتباط با مشتریان(Customer Relationship Managment) مدنظر قرار دارد.
 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تصریح کرد: هر کدام از این گروه ها نیازها و خواسته های خاص خود دارند که باید به صورت علمی، خواسته های آنها تحلیل و میزان رضایت آنها از خدمات ارایه شده، مورد سنجش قرار گیرد.
 
ایدنی، مرکز ارتباط با مشتریان (CRM)را آیینه تمام نمایی از مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان دانست و گفت: این مرکز در صدد است تا در راستای کسب رضایت مشتریان و ذینفعان بندر، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند.
 
وی اظهار کرد: این مرکز با بهره گیری از مدیران و کارشناسان با تجربه تشکیل شده تا از طریق مصاحبه های حضوری، تکمیل فرم های پرسشنامه، برگزاری جلسات و بررسی های میدانی محسوس و غیرمحسوس، نقطه نظرات، پیشنهادات، چالش ها و مشکلات ذینفعان و مشتریان را در بخش های مربوط به واحدهای دریایی و بندری، منطقه ویژه، فنی نگهداری و عمرانی را بررسی و گزارش های لازم را برای اجرای اقدامات عملی به مجموعه مدیریتی بندر ارائه دهد.
 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین گفت: به منظور آمادگی بیشتر بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر بازرگانی کشور برای ورود به دوره پسابرجام که روابط بین المللی ایران با کشورهای جهان ارتقاء می یابد، این مرکز می تواند نقش موثری در تحلیل نقطه نظرات مشتریان خارجی داشته باشد.
 
این مقام مسئول گفت: مرکز CRM با شماره تلفن 9-07633514001 و وب سایت www.shahidrajaeeport.pmo.ir  به صورت آنلاین آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار