کد خبر: ۱۵۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 03 January 2016
به علت انبوه برف و شدت سرما فردا ١3 دي ماه  برخی از مدارس استان ها تعطيل می باشد که شرح ذیل است :

آذربایجان شرقی

فردا (یکشنبه 13 دی ماه)  فقط در نوبت صبح مدارس شهرستان های زیر تعطیل می باشند:

شهرستان های ورزقان، چاراویماق و خاروانا : مدارس کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی تعطیل اعلام می گردد. 

شهرستان کلیبر: مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی شهری و روستایی و مدارس استثنایی تعطیل و مدارس دیگر مقاطع با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. 

هوراند: مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی روستایی تعطیل و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی شهری با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. 

شهرستان جلفا: مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی شهری و روستایی تعطیل و مدارس دیگر مقاطع با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. 

بخش سیه رود شهرستان جلفا: مدارس کلیه مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل اعلام می گردد.
هشترود: مدارس مقاطع مختلف تحصیلی روستایی تعطیل اعلام می گردد. 
شبستر،  تسوج و صوفیان: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

 لازم به ذکر است،امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی سر موعد مقرر اعلام شده، دایر و برگزار خواهد شد و تعطیل نخواهند بود.

 مرکزی

به اطلاع تمام دانش آموزان ،والدين گرامي و فرهنگيان فرهيخته استان مرکزی مي رساند :

به علت انبوه برف و شدت سرما،فردا (یکشنبه 13 دی ماه)، کلیه مدارس آموزش و پرورش  منطقه سربند و بخش خرقان شهرستان زرندیه تعطیل اعلام می شود.

 کردستان

به اطلاع تمام دانش آموزان ،والدين گرامي و فرهنگيان فرهيخته استان کردستان مي رساند : 

به علت انبوه برف و شدت سرما، فردا (یکشنبه 13 دی ماه)، کلیه مدارس شیفت صبح سطح شهر و روستای شهرستان دیواندره تعطیل می باشد.

  آذربایجان غربی 

با توجه به ادامه بارش برف، برودت هوا و راهبندان در برخی مناطق استان آذربایجان غربی وضعیت تعطیلی مدارس فردا یکشنبه به این شرح اعلام می شود:
ماکو، شوط، پلدشت، چالدران، صومای برادوست، سیلوانا، اشنویه و روستاهای خوی و روستاهای بخش باروق میاندوآب همه مقاطع تحصیلی صبح و بعد از ظهر و مدارس ابتدایی شهرستان های پیرانشهر نوبت صبح و مدارس ابتدایی  خوی و چایپاره صبح و بعد از ظهر تعطیل می باشد.

همچنین مدارس ابتدایی مهاباد در شیفت صبح تعطیل میباشد.

همدان
به علت برودت هوا مراکزپیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی 1و2 همدان، اسدآباد، بهار، لالجین، کبودراهنگ، گل تپه، رزن، قروه، سردرود، فامنین و قهاوند در نوبت صبح فردا تعطیل است.

کرمانشاه 

به علت برودت هوا و یخبندان فردا یکشنبه 13 دی ماه مدارس ابتدایی گروه صبح شهرستان ها هرسین، پاوه ، جوانرود و باینگان تعطیل و شروع به کار مدارس ابتدایی در شهرستان های کرمانشاه،  کنگاور، صحنه، سنقر ، دینور و ، بیستون، هرسبن، ماهیدشت، ثلاث باباجانی ، نوسود، گواور از ساعت 9/30 صبح می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار