فراخوان عضویت
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، دفتر نمایندگی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، یک روز پس از افتتاح ، اولین اطلاعیه خود را صادر کرد. متن اطلاعیه شماره یک دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی بدین شرح می باشد:
کد خبر: ۱۵۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 30 December 2015


بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان آذربایجان غربی ! همانگونه که مستحضر هستید : دفترجمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی در سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) ، با پیام معنوی سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی فرزند بزرگوار حضرت امام و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و با حضور مقامات عالی استان، از جمله استاندار محترم و فرماندار معزز و جمعی از مدیران کل دستگاههای دولتی و اعضای شورای شهر و اقشار مختلف مردم افتتاح گردید.

با توجه به درخواست زیاد شرکت کنندگان در مراسم برای همکاری و عضویت در دفتر استانی جمعیت، این دفتر ضمن تقدیر از این استقبال دلگرم کننده، از تمام جوانان و مردم شریف استان که علاقمند به عضویت در این جمعیت را دارند ، دعوت می نماید با تکمیل فرم عضویت افتخاری طراحی شده در سایت جمعیت ، آمادگی خود را به صورت رسمی به دفتر استانی اعلام نمایند.

لازم به توضیح است در مرحله اول عضوگیری برای جمعیت با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده تنها 100 نفر به مجموعه پذیرش خواهد شد و زمان عضو گیری تا تاریخ 10/30/ 1394 بوده و اولویت عضویت با افرادی خواهد بود که زودتر فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

لینک سایت برای عضویت:                                                                                                                        

http://sdpn.ir/HomePage.aspx?TabID=4848&Site=DouranPortal&lang=fa-IR

     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار