به نظر من نقش یاران و هواداران دکتر احمدی نژاد در وقایع تلخ سال 88، اگر از طرف مقابل بیشتر نباشد کمتر هم نبود.
کد خبر: ۱۵۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 29 December 2015

دکتر گودرز صادقی در گفتگو با خبرنگار هم آوا، با اشاره به ادعای منتقدین جریان اصلاح طلبی مبنی بر اینکه وقایع تلخ روی داده پس از انتخابات 88 نتیجه رفتار غلط اصلاح طلبان بود، اظهار داشت: می توان با قبول این ادعا آنها را راضی برگرداند ولی نمی توان به راحتی با وجدان کنار آمد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی وقایع پس از انتخابات را بی ربط با وقایع پیش از آن ندانسته و تصریح کرد: به نظر من نقش یاران و هواداران دکتر احمدی نژاد در وقایع تلخ سال 88، اگر از طرف مقابل بیشتر نباشد کمتر هم نبود.

وی در ادامه با بیان مثالی گفت: گاهی در تصادف بین دو اتومبیل در واقع هیچکدام مقصر واقعی نیستند و مقصر اصلی که نمی توان کاری هم با او کرد، راننده سومی است که با ویراژ دادن و رانندگی بد باعث تصادف دیگران شده است.

رئیس سابق دانشگاه ارومیه با بیان اینکه شاید در آن قضیه هم چنین امری صادق بوده باشد، خاطرنشان ساخت: به نظر من جناح احمدی نژاد با برخوردهای شبهه آمیز خود باعث عصبی شدن اصلاح طلبان و بروز وقایع بعدی شد و در واقع هر دو به نوعی مقصر تلقی می شوند.

صادقی افزود: در ماجرای تلخ 88 هر دو جناح شکست خوردند، یک جناح نامزدش به ریاست جمهوری نرسید و جناح دیگر نامزدی را به روی کار آورد که زودرنج و بیش از حد خودباور بود که بعداً مشکلاتی را به وجود آورد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با یادآوری این نکته که ملت ایران پیروز 9 دی محسوب می شود، تاکید کرد: مقام معظم رهبری با پشتیبانی بزرگی که در 9 دی دریافت کردند و با ختم غائله، شرایط جدیدی را پیش آوردند که یک پیروزی برای همه مردم ما محسوب می شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار