80 زوج هرمزگانی ازدواج خود را با دریافت جهزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز آغاز کردند. جهزیه این نوعروسان هرکدام به ارزش به مبلغ 6 میلیون تومان به همت دفتر نهاد رهبری با هدف ترویج ازدواج آسان تامین شده است.
کد خبر: ۱۴۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 21 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)هرمزگان گفت: این جهیزیه ها یخچال ،بخاری ،تلویزیون ،فرش و سرویس های مختلف است که به زوج های جوان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی اهدا می شود.

مرتضی موصلی افزود: از ابتدای سال تاکنون به هزار و 800 زوج جوان هرمزگانی هرکدام به ارزش 36 میلیون ریال جهیزیه اهدا شده است.

وی گفت: تا پایان امسال نیز تلاش میشود به 500 زوج جوان جهیزیه اهدا شود.

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز گفت:زوج های جوان برای موفقیت در زندگی مشترک زندگی خود را برمبنای قناعت و سادگی و گذشت آغاز کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امام سجاد و سازمان بسیج سازندگی سپاه آماده اعطای تسهیلات مناسب به زوج های جوان است.

سردار ترابی با اشاره به آمار بالای بیکاری جوانان در کشور افزود:جوانان میتوانند با دریافت تسهیلات کم بهره با شرایط آسان در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی کارآفرینی کنند.

حسین سمندیان مسول موسسه خیریه ایتام حضرت رقیه (س) نیز گفت: امسال هزار و 300 جهزیه به 14 استان محروم کشور اهدا شده است که هرمزگان در فهرست یکی از این 14 استان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار