معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 از برگزاري مراسم شب يلدا ويژه کودکان کار و افراد بی خانمان در منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 21 December 2015
ابوالفضل حیدری از تدارک برنامه جشن برای افراد بی خانمان منطقه خبر داد و گفت: با هماهنگی مرکز خدمات اجتماعی منطقه و همشهری محله منطقه و همت دبیر شورایاری محله ابوذر مراسم جشنی در مرکز کاهش آسیب بانوان محله اتابک برای بانوان این مرکز برپا و با گسترده شدن سفره یلدا و اجرای برنامه های سنتی و آئینی ساعات خوشی را برای آنها فراهم کردند.

به گفته وی دبیر دبیران منطقه و هنرمند خطاط عظیم فلاح نیز در این مراسم شرکت کردند و فلاح شعرها و مطالب درخواستی بانوان را خطاطی و به آنان اهدا کرد.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه افزود: ویژه برنامه هایی نیز همزمان برای کودکان کار مراکز پرتو منطقه شامل انجمن حمایت از کودکان کار منطقه و کانون استعدادهای شکوفایی کودکان اتابک برگزار شد تا آنها در برنامه های آئینی که از سوی خیرین پیش بینی شده بود، شرکت کنند.

به گفته وی در اين مراسم ضمن برپايي آيينهاي سنتی شب يلدا و ویژه برنامه های شاد، هداياي ويژه اي نيز به کودکان اهدا شد.

حیدری به برپایی این جشن در محلات اشاره کرد واظهار داشت: به مناسبت شب يلدا، جشن هاي ويژه ای در قالب برنامه های فرهنگي و فراغتي به منظور آشنايي هر چه بيشتر خانواده ها و کودکان با اين آيين کهن در نظر گرفته شده است که در سراهاي محلات منطقه برگزار مي شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار