کد خبر: ۱۴۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 19 December 2015

رییس دفتر شورای نگهبان در استان البرز از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان البرز خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در استان البرز تشکیل شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این ستاد به دستور رییس قوه قضاییه در همه استان های کشور تشکیل می شود، گفت: این ستاد در استان البرز دومین جلسه خود را برگزار کرده است.

به گفته رییس دفتر شورای نگهبان در استان البرز در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی تخلفات کاندیداها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام روحی یزدی گفت: ریاست این جلسه به عهده رییس کل دادگستری استان است و اعضای این ستاد نیز متشکل از نمایندگانی از اداره اطلاعات، سپاه استان، نیروی انتظامی، دادستان و هیئت نظارت بر انتخابات استان هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه متاسفانه بسیاری از فعالیت های کاندیداها جنبه تبلیغات پیش از موعد دارد، گفت: مسئول قضایی دفتر شورای نگهبان در استان، هفته گذشته کار خود را آغاز کرده است.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان البرز در ادامه به تشکیل ۲ پرونده تخلفات کاندیداها در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: این دو پرونده در دادسرا در حال پیگیری است.

حجت الاسلام روحی با تاکید بر اینکه هنور نتیجه شکایت در خصوص تخلفات کاندیداها به دفتر شورای نگهبان استان اعلام نشده است، گفت: تبلیغاتی که در حال حاضر توسط برخی از کاندیداهای انتخاباتی انجام می شود تخلف زودهنگام است و در سرنوشت تایید صلاحیتشان تاثیرگذار خواهد بود.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان البرز در پایان به آغاز رسمی فعالیت های هیئت های اجرایی انتخابات در البرز اشاره کرد و گفت: از هفته گذشته هیئت های اجرایی مجلس خبرگان رهبری کار خود را آغاز کرده است از امروز شنبه ۲۸ آذرماه هیئت اجرایی مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار