کد خبر: ۱۴۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 17 December 2015

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری هزار و ۱۶۱ حوزه اخذ رای در البرز وجود، گفت: احتمال افزایش شعب اخذ رای در استان البرز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی در مراسم آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه در گام نخست آغاز انتخابات همکاری خوبی با هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات استان البرز صورت گرفته است، اظهار داشت: نظارت بر انتخابات یک اصل مهم است.

وی با تاکید بر اینکه در بخش نظارت امانتداری نیز به خوبی صورت می‌گیرد، افزود: در صدد هستیم در راستای احقاق حقوق مردم و اینکه در این امر هیچ خدشه‌ای وارد نشود تمام توان خود را بکار بگیریم و نسبت به حق مردم تعرضی صورت نگیرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز با بیان اینکه چیدمان ما به گونه‌ای است که تفاوتی در ساختار هیئت اجرایی و نظارت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری هزار و 161 حوزه اخذ رای در البرز وجود داشت که احتمال افزایش این شعب در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تصمیمات لازم برای افزایش شعب اخذ رای استان البرز با برگزاری جلساتی با هیئت اجرایی انتخابات استان البرز اتخاذ می‌شود، تصریح کرد: تمامی افرادی که تائید صلاحیت شوند از حقوق واحد و یکسانی برخوردار هستند و کوتاهی در این باره صورت نمی‌گیرد.

روحی یزدی با اشاره به اینکه 28 آذرماه ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود، گفت: بعد از تائید صلاحیت‌ها نیز هرگونه اقدام غیرقانونی توسط کاندیدا مورد توجه قرار می‌گیرد و در سوابق افراد درج می شود.

وی اظهار داشت: تلاش شده از همه اقشار در هیئت اجرایی حضور داشته باشند و خوشبختانه تاکنون به این هدف دست یافته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار