رئیس دفتر نظارت انتخابات البرز با تأکید بر اینکه فعالیت داوطلبان انتخابات به صورت کامل رصد می‌شود گفت: تبلیغات زودهنگام فراموش نمی‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 17 December 2015
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی ظهر امروز در مراسم آغاز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه مرکز استان البرز اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های داوطلبان انتخابات و تمامی تخلفات در این زمینه از قبیل تبلیغات زودهنگام رصد می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از داوطلبان اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند هیچ یک از این اقدامات فراموش نشده و رصد و پیگیری می‌شود.

رئیس دفتر نظارت انتخابات البرز با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون انتخابات مختلفی برگزار شده است خاطرنشان کرد: انتخابات با حضور پرشور مردم برگزار شده است و برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است.

روحی یزدی گفت: انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود و کارنامه درخشانی را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

وی با بیان اینکه مسئولان بسترهای برگزاری انتخاباتی پرشور و مردمی و همچنین انتخاباتی سالم را در استان ایجاد کرده اند ادامه داد: انتخابات امانتی است که باید به درستی برگزار شود.

رئیس دفتر نظارت انتخابات استان البرز اظهار کرد: تمامی مسئولان برگزار کننده انتخابات در کنار هم تلاش دارند تا انتخاباتی سالم و پرشور را برگزار کنند.

روحی یزدی افزود: در مرکز انتخابیه استان البرز شامل شهرستان‌های کرج، اشتهارد ، فردیس و بخش آسارا ثبت نام از داوطلبان خبرگان رهبری از امروز آغاز و تا 2 دی ماه ادامه خواهد یافت .

ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذرماه جاری تا چهار دی ماه خواهد بود .

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار