مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام؛
عباس بیرامی روز گذشته اظهار داشت: ستاد مختص اربعین در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد و ریاست آن بر عهده معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت و استان ایلام در این ستاد به صورت ویژه دیده شد.
کد خبر: ۱۴۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 14 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از توسعه ظرفیت اپراتورها در اربعین خبر داد.

عباس بیرامی روز گذشته اظهار داشت: ستاد مختص اربعین در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد و ریاست آن بر عهده معاون وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت و استان ایلام در این ستاد به صورت ویژه دیده شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: اقدامات خوبی در استان ایلام اجرایی شد و شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین وزیر از استان و مرز مهران بازدید کردند و اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های مربوطه وزارت در مهران ایجاد شد و توسعه یافت.

وی ادامه داد: در مجموع یک هزار و 800 کانال مخابراتی جمهوری اسلامی ایران و عراق راه‌اندازی شد و پهنای باند برای اینترنت و اینترانت و اپراتورهای خصوصی همراه اول، رایتل و ایرانسل در نظر گرفته شده و در مجموع 450 مگابایت پهنای باند به آنها واگذار شد.

این مسئول اضافه کرد: با درخواست مدیریت بحران استان ایلام شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات پایانه ماهواره‌ای را با هشت کانال در پایانه مرز مهران راه‌اندازی کرد تا در زمان نیاز از این امکان و ظرفیت استفاده شود.

بیرامی تصریح کرد: شرکت مخابرات استان در ایام اربعین موضوع تلفن‌ ثابت و واگذاری آن به نهادهای حاضر در پایانه مرزی از جمله سپاه و ... را در دستور کار قرار داد و در این راستا موفق عمل کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: شرکت پست نیز با ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در ایلام و مهران زمینه پذیرایی از زوار اربعین حسینی ترددکننده در استان ایلام را فراهم آورد.

وی ادامه داد: کتابچه راهنمای سفر به عتبات عالیات نیز بین زائران توزیع شد که با استقبال زوار اربعین حسینی مواجه شد. پست بانک استان ایلام نیز افزون بر تجهیز مهمانسرا برای زوار در راستای ارائه خدمات بانکی در مرز مهران نیز تلاش‌هایی داشته است.

این مسئول اضافه کرد: نصب 13 سایت بی‌تی‌اس همراه اول، نصب پنج سایت 3G در مرز مهران و نصب سه سایت پرتابل در جاده مهران از جمله اقدامات بوده و در مجموع می‌توان اعلام کرد که شرکت همراه اول 20 میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.

بیرامی تصریح کرد: نصب 6 سایت بی‌تی‌اس 4G در پایانه مرزی و شهر مهران توسط شرکت ایرانسل از دیگر اقدامات انجام شده است که در مجموع 10 میلیارد تومان در ایلام سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: نصب 6 سایت بی‌تی‌اس در مهران، دهلران و پایانه مرزی و سه سایت برای ارائه خدمات وای‌فای در مرز مهران از دیگر اقدامات شرکت رایتل در ایام اربعین در استان ایلام بوده است./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار