مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و کاهش شدید دما امکان یخ زدگی تاسیسات آب مشترکان استان وجود دارد لذا مشترکان با عایق بندی از تاسیسات خود محافظت کنند.
کد خبر: ۱۴۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 08 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و کاهش شدید دما امکان یخ زدگی تاسیسات آب مشترکان استان وجود دارد لذا مشترکان با عایق بندی از تاسیسات خود محافظت کنند.

گروه استان های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ایلام گزارش داد؛ محمد تقی رشیدی اعلام کرد: جهت پیشگیری از قطع آب در اثر یخ زدگی و ترکیدگی کنتور و لوله های انشعاب آب با توجه به شروع سرما، مشترکان قبل از بروز حادثه با اقدامات پیشگیرانه از بروز مشکلات مربوط به یخ زدگی کنتورها و لوله های آب جلوگیری کنند.

رشیدی اضافه کرد: عموم مردم در کنار سایر آمادگی های لازم، شیرهای برداشت آب که در معرض هوای آزاد قرار داشته و کنتورها و لوله های آب را به کمک پشم شیشه و گونی، پوشال کولر، الیاف مصنوعی در اتاقچه کنتور عایق بندی کنند.

وی به مشترکانی که انشعاب و کنتور آب آنها دچار یخ زدگی شده نیز توصیه کرد که به هیچ وجه از آب داغ به طور مستقیم برای رفع یخ زدایی استفاده نکنند زیرا موجب ترکیدگی لوله و کنتور خواهد شد.

رشیدی اظهارکرد: در چنین مواقعی به شهروندان توصیه می شود از وسایل گرمایشی و حرارتی جهت رفع مشکل استفاده نمایند./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار