مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:هیچگونه مشکلی برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی فرنگی در شیراز نداریم و به زودی رئیس فدراسیون برای انجام مذاکرات پایانی به شیراز سفر می کند.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 07 December 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:حیدرعلی کامیاب با اشاره به اینکه مسابقات جهانی کشتی فرنگی در شیراز برگزار خواهد شد افزود: هماهنگی های لازم جهت برگزاری این دوره از مسابقات جهانی در شیراز انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: به زودی رئیس فدراسیون کشتی به شیراز سفر می کند و نشستی با مسئولین استان خواهد داشت که طی آن موارد مختلف مورد بحث و توافقات نهایی انجام می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: مدیریت ارشد استان فارس در بحث برگزاری مسابقات جهانی کشتی همکاری و مساعدت لازم را دارد و حتی از لحاظ مالی نیز برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

کامیاب افزود: پیش بینی ما در جهت برگزاری این مسابقات نیازمالی حدود ۱.۵ میلیارد تومان بدون در نظر گرفتن هزینه های زیر ساختی است که مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بازسازی و رفع مشکلات سالن ورزشی شهید دستغیب نیز مد نظر قرار دارد، گفت: حدود سه میلیارد تومان هزینه بازسازی این سالن است که قول های مساعد در این راستا داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: طی هماهنگی های انجام شده تمامی تجهیزاتی که برای این دوره از مسابقات به شیراز وارد می شود تحویل هیئت کشتی استان فارس خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار