کد خبر: ۱۳۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶ 04 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

سرپرست روابط عمومی کل ورزش و جوانان گیلان گفت : مجمع انتخابات ریاست هیات های ورزشی مشتزنی ، کونگ فو و نجات غریق استان برگزار می شود .

سعید علیپور عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به توافقات انجام شده با فدراسیون های کونگ فو و مشتزنی ، انتخابات ریاست این دو هیات در گیلان طی هفته آینده در رشت برگزار می شود .

وی اظهار کرد : بر این اساس ، انتخابات ریاست هیات مشتزنی استان گیلان ، شنبه هفته آینده 14 آذرماه جاری در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان و با حضور نماینده فدراسیون در رشت برگزار می شود .

وی ادامه داد : امین قاسمی پور سرپرست هیات مشتزنی گیلان و همچنین بابک بردبار از داوران بنام و ممتاز مشتزنی گیلان به عنوان کاندیدای احراز پست ریاست هیات مشتزنی گیلان حضور خواهند یافت و برای کسب عنوان ریاست هیات مشتزنی گیلان با هم رقابت می کنند .
سرپرست روابط عمومی کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد : مجمع انتخابات ریاست هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان نیز ، سه شنبه هفته آینده 17 آذرماه با حضور نماینده فدراسیون مربوطه در رشت برگزار خواهد شد که برای انتخابات این هیات در گیلان ، هشت کاندیدا با هم رقابت می کنند .
وی اضافه کرد : همچنین برای برگزاری مجمع انتخابات نجات غریق استان گیلان از سوی این اداره تاریخ چهارشنبه 25 آذرماه به فدراسیون نجات غریق کشور پیشنهاد شده و در صورت موافقت ، انتخابات این هیات نیز طبق تاریخ مقرر در رشت برگزار خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار