دومین فیل‏‎ماهی چندصد کیلویی صید شده در آبهای مازندران اینبار هم در سواحل شهرستان جویبار در حالی به تور ماهی گیران افتاد که در 10روز گذشته نیز یک مورد مشابه و مرغوب گزارش شده بود.
کد خبر: ۱۳۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 30 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، خبرهای رسیده از سواحل و شیلات مازندران پس از اینکه در 27 آبان گذشته یک قطعه فقل ماهی ارزشمند در سواحل جویبار صید و به شیلات مازندران منتقل شد، امروز نیز خبرهایی از صید مجدد یک ماهی استخوانی از نوع گرانبها و مرغوب فیل ماهی در همان نقطه منتشر شده است.
به گفته شاهدان و صیادان محلی وزن این فیل‎ماهی به 170 کیلو رسیده است و مقادیر زیادی خاویار مرغوب نیز از آن استحصال شده است.
در 10روز گذشته یک فیل ماهی 350 کیلویی حاوی 71 کیلوگرم خاویار مرغوب خزری در سواحل جویبار کشف شده بود که در نوع خود یم رویداد مهم در فصل صیادی آنهم در شرایط سالهای اخیر که ماهیان استخوانی رو به انقراض هستند، محسوب می شود.
اداره کل شیلات مازندران پیش از این حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان و جلوگیری از صید غیرمجاز و بازسازی ذخایر آبزیان دریا از مهم‌ترین وظایف شیلات است و افراد می‌توانند هرگونه اخبار مربوط به صید غیرمجاز ماهیان استخوانی را با شماره تماس 01125289555 بابلسر اطلاع دهند.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
ماهیان خاویاری از نوع غضروفی هستند نه استخوانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار