دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفری که اسفندماه 91 به کردستان داشت با نماینده ولی فقیه در استان و رزمندگان دوران دفاع مقدس دیدار کرده و پس از اقامه نماز مغرب در مسجد صلاح‌الدین ایوبی محله فقیرنشین حاجی‌آباد سنندج با جمعی از مردم این شهر، از نزدیک درباره مشکلات کردستان گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۳۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 28 November 2015

به گزارش تابناک کردستان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفری که اسفندماه 91 به استان کردستان داشت با اقشار مختلف مردم و نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار و درباره مشکلات استان گفت‌وگو کرد.

محسن رضایی در بدو ورود به سنندج در فرودگاه این شهر مورد استقبال مردم قرار گرفت و پس از آن عازم دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان شد تا با حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی دیدار کند.

دیدار جمعی از رزمندگان سال‌های دفاع‌مقدس که آن سال‌ها در منطقه مریوان و سروآباد همرزم سرلشکر رضایی بودند از نکات قابل توجه این سفر بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در جمع مردم محله فقیرنشین حاجی‌آباد سنندج حضور یافت و نماز مغرب را در مسجد صلاح‌الدین ایوبی این محله اقامه کرد.

تصاویر منتشر نشده زیر مربوط به سفر اسفندماه سال 91 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به سنندج است.

تصاویری منتشرنشده از محسن رضایی در کردستانتصاویری منتشرنشده از محسن رضایی در کردستانتصاویری منتشرنشده از محسن رضایی در کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار