امام جمعه موقت بندرعباس با ذکر برخی ظرفیت های خالی استان، گفت: درگیری های سیاسی نباید سبب اجرایی نشدن و یا تعلیق طرح های عمرانی شود.
کد خبر: ۱۲۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 13 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان،‌ حجت الاسلام و المسلمین تقوی امام جمعه موقت بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به برخی تندروی ها و جریانات سیاسی گفت: اگر منتقدان به ولایت فقیه پایشان را فراتر از حریم خود بگذارند مردم پاهایشان را قطع می کنند.
 
وی گفت: روشنفکر غرب زده و شرق زده، حوزوی و دانشگاهی، بی سواد و با سواد همگی برای خدا، دین و با اعتماد به ولایت فقیه و نایب امام زمان(عج) قیام کردند و فرزندانشان را در این راه به میدان شهادت فرستادند.
 
 امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به بصیرت حماسی مردم در سایه امام خمینی و مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب اسلامی درحوزه های عمومی و خصوصی زندگیشان در تیررس دید دوست و دشمن بودند و اگر نقطه سیاهی در زندگیشان بود دچار نفوذ دشمن می شدند.
 
 حجت الاسلام تقوی همچنین با ذکر برخی ظرفیت های خالی استان افزود: درگیری های سیاسی نباید سبب اجرایی نشدن و یا تعلیق طرح های عمرانی شود.
 
 وی لزوم رعایت انصاف و شجاعت و جرات در بیان را از  ویژگی های اساسی خطبای نماز جمعه برشمرد و افزود: اگه مساله ای از طرف خطبای جمعه بیان می شود از روی طرفداری از حزب و یا شخص خاصی نیست بلکه بنا بر نفع و مصلحت مردم است.
 
 امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به هفته کتاب و کتابخواتی آمار کتابخوانی را نامطلوب عنوان کرد و از دست اندرکاران خواست در این زمینه تلاش بیشتری کنند.
 
 حجت الاسلام تقوی گفت: کتاب امروزه در زندگی مردم جایگاه خاصی ندارد و برخی آن را زینت دفاتر و کتابخانه هایشان کرده اند.
 
 وی در ادامه به بارش باران در روزهای اخیرو خسارات جانی و مالی این واقعه اشاره کرد و از تلاشهای تمام مسؤولان ذیربط برای آمادگی، امداد رسانی  و تلاش برای جبران خسارات تشکر کرد.
 
 امام جمعه موقت بندرعباس از وزارت اطلاعات و سربازان امام زمان (عج) که با تیز هوشی و سرعت عمل خود توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می کنند تشکر کرد.
 
 حجت الاسلام تقوی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با روسای دانشگاهی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه مهم دانشگاه ها آن را نقطه قوت هر جامعه و محل تربیت مدیران و مسؤولان آینده کشور عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار