تابناک: همین هفته پیش بود که دو جوان اصفهانی در حوال کوه صفه اصفهان مفقود شدند و در نهایت بعد از گذشت دو تا سه روز جسد آنها در حالی روی حصیری در محوطه کوه صفه افتاده بود که شنیده ها اکنون حاکی از این است این دو جوان به دلیل مصرف متادون جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 04 November 2015
به گزارش تابناک اصفهان، کوه صفه اصفهان این روزها نامش با حادثه و اتفاقات ناگوار گره خورده است.
همین هفته پیش بود که دو جوان اصفهانی در حوال کوه صفه اصفهان مفقود شدند و در نهایت بعد از گذشت دو تا سه روز جسد آنها در حالی روی حصیری در محوطه کوه صفه افتاده بود که شنیده ها اکنون حاکی از این است این دو جوان به دلیل مصرف متادون جان خود را از دست داده‌اند.

حال بعد از این حادثه ناگوار، بانوی کوهنورد اصفهانی که به همراه تیم پنج نفره به این مکان رفته بود، از بالای این کوه به پایین پرتاب شد و پس از اصابت با صخره‌ها در نهایت جان خود را از دست داد.

البته گویا این خانم امسال سومین قربانی، سقوط از کوه صفه بوده است.

اما آمار سقوط در کوه صفه به ویژه بین کوهنوردان به اندازه افزایش یافته است که رئیس امداد و نجات کوهستان در کوه صفه هم از این موضوع ابراز نگراین کرده است و به گفته پیام ستایش کوه صفه تاکنون جان حرفه ای ترین کوهنوردان را هم گرفته است.

اما در این بین غیرحرفه ای‌ها هم جان خود را بر سر کوهنوردی در کوه صفه گذاشته‌اند.

این دسته بیشتر به دلیل محبوس شدن در ارتفاقات یا گم کردن مسیر دچار حادثه شده‌اند.

به گفته پیام ستایش، اعتمادب ه نفس کاذب هم در رقم خوردن حوادث زیاد در کوه صفه بی‌تاثیر نیست و همین خلق و خو سبب بروز حادثه‌های ناگوار در این کوهستان شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار