رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار :
علیرضا رادفر معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار در آئین افتتاح پنجمین نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده شمالغرب کشور گفت: نقش سازمان های مردم نهاد برای آگاهسازی مردم در احیای دریاچه ارومیه در راستای جلب همکاری بیشتر شهروندان بسیار ضروری است.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 03 November 2015


به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از خبرآنلاین، علیرضا رادفر در آیین افتتاحیه پنجمین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی تقویت همکاری تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی حوزه زنان و خانواده شمال غرب کشور در ارومیه گفت:سازمان های مردم نهاد با آگاه سازی مردم در مورد خشک شدن دریاچه ارومیه و تبعات ناشی از آن و جلب نظر مردم برای همکاری آنها برای احیای این دریاچه بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود : سیاست های اشتباه گذشته دریاچه ارومیه را تا مرز خشک شدن کامل پیش برد که دولت دکتر روحانی با عمل کردن به قول خود و تدوین 26 برنامه راهبردی از جمله مدیریت آب ، لای روبی رود ها ، انتقال آب سدها و ... را برای احیای این دریاچه تصویب و اجرا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد : از بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تعداد نهاد های مردمی استان از 55 سمن به 232 سمن افزایش یافته که از این تعداد 51 سمن در موضوع خیریه ، 47 سمن در موضوع اجتماعی ، 43 سمن هنری بیشترین موضوعات این سازمان های مردم نهاد را تشکیل می دهند . موضوعات فرهنگی ، مبارزه با مواد مخدر ، بهداشت و درمان ، مذهبی ، توسعه پایدار ، ورزشی ، محیط زیست و بشردوستانه دیگر موضوعات تشکیل سمن ها هستند. ضمن اینکه 14 سازمان مردم نهاد را در استان، بانوان تشکیل داده اند و 41 درصد اعضای این سازمان ها نیز زنان هستند.

رادفر گفت : اعتقاد ما بر این است که بانوان با ورود به عرصه های اجتماعی بخصوص عرصه های مرتبط با خانواده تاثیر بسزایی دارد و مسئولین نیز باید در این مورد اهتمام جدی داشته باشند.

وی برگزاری نخستین نشست تشکل های مردمی در حضور رییس جمهوری را نشانه توجه ویژه دولت یازدهم به این بخش دانست و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید، توجه ویژه ای به جلب بیش از پیش مشارکت های مردمی دارد و این امر را زمینه ساز توسعه کشور در بخش های مختلف می داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار