ورزشکاران مدال آور و افتخار آفرین گناوه ای دررقابت های جهانی دوومیدانی معلولان درقطر روز دوشنبه درآیینی ازسوی مسئولان و مردم و خانواده های آنان مورد استقبال قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 03 November 2015
تابناک بوشهر: این ورزشکاران در بدو ورود به شهر گناوه در محل یادمان شهدای گمنام با شاخه های گل و نواختن سنج و دمام سنتی مورد استقبال گرم قرار گرفتند و سپس آنان بر سر مزار این شهیدان حاضر شده و با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

محمدرضا ابراهیم زاده رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر دراین آیین گفت: در این رقابت ها سیدمحسن حسینی پناه در رشته پرتاب وزنه کلاس F35 صاحب مدال طلا، سیدعرفان حسینی لیراوی در رشته پرتاب نیزه کلاس F12/13 مدال نقره و سجادنیک پرست باوجود مصدومیت شدید مقام چهارمی را در پرتاب نیزه کلاس F12/13 کسب و همگی توانستند سهمیه پارالمپیک 2016 ریو برزیل را بدست آوردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: به خود می بالیم که دراین شهرستان جوانان با استعداد فراوانی وجود دارد که همانند این ورزشکاران به موفقیت های چشمگیری نائل شده اند.

محمد ندومی افزود: ورزشکاران اعزامی این شهرستان در رقابت های دوومیدانی جهانی قطر دست به کاری بزرگ زدند و با کسب مقام های مختلف دل مردم ایران را شاد کردند.

وی از ورزشکاران خواست در عرصه های ورزشی درکنار قهرمانی مرام پهلوانی را موردتوجه قرار داده و آن را گسترش دهند.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه هم گفت: افتخاری که ورزشکاران این شهرستان در رقابت های جهانی دوومیدانی معلولان جهان در کشور قطر کسب کردند ارزشمند و افتخاری برای کشور و استان است.

سیدعرفان حسینی لیراوی دارنده مدال نقره این رقابت ها گفت: در این رقابت ها حدود یک هزار و 300 ورزشکار از 100 کشور جهان حضور داشتند و باتوجه به سطح بالای آن 17 رکورد جهانی جابجاشد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار