رضازینی‌ومند مقدم همان مدیر غیر بومی است که پیش از حضور در معاونت سیاسی فرمانداری نظرآباد، مدیر یک مدرسه در تهران بود.
کد خبر: ۱۲۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 02 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: روز شنبه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی یزدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان البرز به تشریح برنامه‌های راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان پرداخت.
وی در حین اعلام مسیرهای راهپیمایی در نظرآباد، گفت که با تصمیم مسئولان فرمانداری این شهرستان 2 مسیر جداگانه برای راهپیمایی آقایان و خانم‌ها در نظر گرفته شده است.
به گفته این مسئول مسیر راهپیمایی آقایان در نظرآباد عبارت است از خیابان شهدای شمالی – خیابان انقلاب – میدان جانبازان – میدان سپاه و خواهران باید از مسیر بلوار شهید سلطانی – میدان سپاه عبور کنند!
خبرنگار تابناک از روحی‌یزدی سوال کرد که به چه دلیل چنین تصمیمی اتخاذ شده است که وی در پاسخ گفت: این تصمیمی است که از سوی مدیران شهرستان نظرآباد اتخاذ شده و شاید قابل توجیه نباشد. با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی صبح امروز به ما اعلام شد، هنوز دلایل چنین تصمیم‌گیری را جویا نشدیم.
حال امروز رضا زینی‌وند مقدم زینی‌وند مقدم معاون سیاسی فرماندار نظرآباد گفتگویی‌ با پایگاه خبری تحلیلی تصویر البرز انجام داده و به نوعی خواسته خبر تابناک و سخنان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز را تکذیب کند که سخنان وی در حقیقت تایید همان خبر است.
رضازینی‌ومند مقدم همان مدیر غیر بومی است که پیش از حضور در معاونت سیاسی فرمانداری نظرآباد، مدیر یک مدرسه در تهران بوده است.

وی در این گفت‌وگو با اعلام اینکه بحث زنانه و مردانه بودن راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مطرح نیست، اظهار می‌دارد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و جلساتی که برگزار شد تصمیم گرفت شد آقایانی که برای روز ۱۳ آبان مهیای راهپیمایی با شکوه این روز می شوند از مدرسه شهید رنجبرپور و بانوان نیز از اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد که دو مکان در مجاورت یکدیگر و به فاصله یک کوچه قرار دارند حرکت کنند و اینکه در بعضی رسانه ها بحث تفکیک مطرح شده بود را رد می کنم!
بنابراین و با اسناد سخنان این مسئول،‌ مسیر راهپیمایی برادران و خواهران در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان در نظرآباد جدا نیست، بلکه فقط یک کوچه فاصله دارد!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
تابناک چرا ایراد میگیری. خوب خیابان های نظرآباد رو نمیشناسه چه انتظاری داری
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
چون قبلا مدیر مدرسه بوده خواسته طرح راهپیماییی مسیر مدارس داده باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار