در گفتگو با تابناک تهران مطرح شد؛
تابناک تهران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران گفت: کمبود منابع در سازمان باعث شده تا طرح ها روند اجرایی کندی را بگذرانند؛ 400 نیروی سازمان با پرداختی کم کار می کنند.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 01 November 2015
محمدرضا مس‌فروش در گفتگو با خبرنگار تابناک تهرن در پاسخ به این سوال که آیا سامانه ای قوی و با سرعت برای ارتباط با مردم  ومشتریان وجود دارد همانند 110 و یا 137 تا در عرض 5 دقیقه پاسخگویی وجود داشته باشد؟ اظهار داشت: متاسفانه این سرعت در ارتباط با مشتری وجود ندارد. اما اگر طرح crm اجرا شود اتفاقات خوبی می افتد.

وی گفت:  crm  مخفف کلمات Customer Relationship Management به معنی مدیریت روابط با مشتری است. یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان برای ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود.  

مس‌فروش ادامه داد: بر این اساس ارتباط خارج از اراده اشخاص شده و همه اقدامات سیستمی می شود. تمام مردم شاکی و متقلب از طریق این سیستم به کار خود رسیدگی می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: متاسفانه منابع کم است و طرح ها روند کندی دارد و این سرعت اجرا را کند تر کرده است. 400 نیروی سازمان با پرداختی کم کار می کنند.

 مس‌فروش در پاسخ به این سوال که درصد فساد در میان کارمندان شما چه قدر است؟  رئیس سازمان باید نیروهای خود را پالایش کند؟ افزود: از قوه قضاییه سوال کنید.متاسفانه اگر رشوه بگیرند دیر متوجه می شویم؛ اما ادعا می کنم با وجود پرداختی کم بازرسان ما جزء شریف ترین افراد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار