کد خبر: ۱۲۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 31 October 2015

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه 13 آبان با تابلوی مبارزه با استکبار جهانی در صحنه حضور خواهیم یافت، گفت: مبارزه با استکبار جز شناسنامه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های 13 آبان در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی است.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی هرگز از مواضع خود در خصوص استکبار ستیزی کوتاه نخواهد آمد افزود: در این راستا تقویت روحیه استکبار ستیزی را در اولویت برنامه‌های خود در نظر داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: هدف دشمن نفوذ در ایران است لذا باید آگاه باشیم و این هدف دشمنان را نیز از بین ببریم.

وی با اشاره به اعترافات یکی از جاسوسانی که اخیرا دستگیر شده ادامه داد: آمریکا هدفش نفوذ درنظام جمهوری اسلامی است تا با این نفوذ این نظام مقتدر را از درون تهی کند.

روحی یزدی با اعلام اینکه کشورهایی چون لیبی و کوبا نیز روحیه استکبارستیزی داشتند افزود: هنگامی که این دو کشور این اصل مهم را از دست دادند آمریکا هیچ تغییری در رفتار خود نداد بلکه به اهداف خود نزدیک گردید.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را ممنوع کرده است، گفت: از آن جایی که آمریکا تنها در نظر دارد تا در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی،‌ فرهنگی و سیاسی در کشور نفوذ کند لذا مذاکره با آمریکا یعنی رسیدن آمریکا به اهدافش، لذا مقام معظم رهبری به طور قطع مذاکره با این کشور را ممنوع کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله 13آبان اظهار داشت: در روز 13 آبان با تابلوی مبارزه با استکبار جهانی در صحنه حضور خواهیم یافت.

روحی یزدی ادامه داد: از آن جایی که این روز به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی معرفی شده است، گفت: مبارزه با استکبار جز شناسنامه نظام جمهوری اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار