فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: طرح مدرسه تا مدرسه در خلخال اجرا شد.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 31 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کریمی عصر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان بسیجی خواهر از 12 مدرسه مقطع دوره دوم دبیرستان‌های خلخال در هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: طرح مدرسه تا مدرسه در خلخال اجرا شد.

وی تصریح کرد: مدارس درس تا سنگرهای دفاع مقدس به عنوان دو مدرسه محسوب شده و در این طرح 300 دانش‌آموز دبیرستانی با 6 دستگاه اتوبوس عازم مناطق شمالغرب کشور شدند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: مدت این اردوی دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور دو روز بوده و در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی در مسیر رفت و برگشت از یادمان‌های شهید باکری، شهدای گمنام تمرچین، یادمان شهید خلبان خالد حیدری و شهیدان امینی و بروجردی بازدید می‌کنند.

کریمی افزود: انتظار می‌رود دانش‌آموزان بسیجی خواهر با بازدید از مناطق عملیاتی صحنه کلاس‌های درس ایثار و مقاومت در مناطق شمالغرب کشور را فرا گرفته و در بازگشت به مدرسه، جامعه و خانواده فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و به نشر آن در جامعه کمک کنند.

امروز در مراسم بدرقه دانش‌آموزان خواهر بسیجی به مناطق عملیاتی کشور تعداد کثیری از خانواده‌های خلخالی با همراهی مسئولان، اعضای شورای تأمین، امام جمعه شهرستان خلخال و فرماندار حضور داشتند که دانش‌آموزان را به سوی استان آذربایجان غربی بدرقه کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار