آخرین اخبار بارندگی ها و سیل در شهرهای خوزستان؛
مدیرکل بحران استانداری خوزستان نسبت به وقوع سیل در مناطق شمالی استان هشدار داده است و از خوزستانی ها خواست که از تردد در مسیرهای آبگیر بپرهیزند
کد خبر: ۱۲۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 30 October 2015
بارندگی های اخیر در شهرهای مختلف خوزستان تلفات و خسارت هایی را بدنبال داشته است. در اندیمشک یک نفر بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد و یک کودک در گتوند هم بر اثر قطع سیم های برق درگذشت. 

همچنین ظهر امروز یک جوان حدودا 22 ساله ساکن شهرک بن جعفر، بعلت اصابت مستقیم صاعقه جان خود را از دست داد. 

معابر و خیابان های شهرهای مختلف استان مانند شوشتر، دزفول، اهواز و...دچار آب گرفتگی شده است. برخی راه های ارتباطی در لالی نیز قطع شده است.

گودرز ترکی زاده فرماندار شهرستان لالی در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان در خصوص خسارات سیل و بارندگی در این شهرستان گفت: بارندگی شدید که تاکنون ادامه دارد، باعث شده که سیل از ارتفاعات به پایین دست سرازیر شود و موجب وارد شدن خساراتی به کشاورزان و مسیرهای ارتباطی شد.

ترکی زاده افزود: پل کمکی تراز که یکی از پل های ارتباطی روستایی در شهرستان است پس از جاری شدن سیل دچار آبگرفتگی و قطعی این مسیر برای مدتی شد.

فرماندار شهرستان لالی ادامه داد: این پل در فروردین ماه امسال درپی بارندگی شدید و جاری شدن سیل قطع شده بود که پس از آن به صورت موقتی پلی جایگزین برای تردد همشهریان احداث شده بود.

ترکی زاده خاطرنشان کرد: در بازدید روز گذشته مدیرکل راه و شهرسازی استان از منطقه، با پیمانکار جدید احداث پل اصلی تراز قراردادی انعقاد شد و قرار است به زودی کار احداث آن آغاز شود.

گودرز ترکی زاده در خصوص تصادف وقوع سانحه رانندگی در پی جاری شدن سیل در این شهرستان گفت: حادثه واژگونی یک خودرو درپی لغزنده بودن مسیرهای جاده ای رخ داده است.

 گفتنی است این حادثه باعث زخمی شدن دوتن از سرنشینان این خودرو شده است.

 فرماندار لالی در پایان عنوان کرد: بارندگی در این شهرستان تا پس فردا ادامه خواهد داشت.


مدیرکل بحران استانداری خوزستان نسبت به وقوع سیل در مناطق شمالی استان هشدار داده است و از خوزستانی ها خواست که از تردد در مسیرهای آبگیر بپرهیزند.

  هاشم بالدی گفته است: با ادامه بارندگیها احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی به ویژه در مناطق شمالی استان وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
جاده جدید لالی از سه راهی عنبل بسمت لالی قبل از روستای قلعه راک پل غیر استاندارد وکوتاهی دارد که بااولین بارش زیر آب میرود درزمان ساخت پل اهالی کم سواد روستا به مشاور وپیمانکار شرکت سازنده هشدار داده بودند اما مهندسین روستاییان رابه تمسخر گرفته وکار خود راکردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار