بازیکن تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه گفت: در مرحله پنجم مسابقات لیگ شرایط خوبی داشتیم و حق‌مان قهرمانی بود.
کد خبر: ۱۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ 09 March 2015

بهمن سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص کسب عنوان قهرمانی مرحله پنجم مسابقات لیگ والیبال ساحلی اظهار داشت: در دیدار پایانی برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی ب قرار گرفتیم که بازی بسیار سختی بود. در مرحله قبل از فینال هم دیدار دشواری با تیم شرکت قطعات فران تک الف داشتیم و پس از آن زمان زیادی برای استراحت تا بازی پایانی نداشتیم.

وی با بیان اینکه قهرمانی حق شهرداری ارومیه بود، ادامه داد: در ست اول بازی فینال بدن‌مان کمی گرفته بود، اما رفته‌رفته شرایط‌مان بهتر شد و توانستیم ست‌های دوم و سوم را به سود خود تمام کنیم. با توجه به اینکه سال اول لیگ امسال برگزار شد، سازمان والیبال ساحلی به قول خودش عمل کرد و توانست 5 مرحله را با کیفیت بالا برگزار کند.

بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از سازمان ساحلی تشکر می‌کنم، چراکه با برنامه‌ریزی خوب خود به ساحلی‌بازان انگیزه دادند. تمام ملی‌پوشان توانستند در طول مسابقات لیگ به آمادگی خوبی برسند و البته از طرفی از نظر مالی هم بسیار کمک‌حال ساحلی‌بازان شد. مسئولان وعده‌هایی داده‌اند که اگر اجرایی شود و فکر مان آزادتر شود می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سالمی با بیان اینکه هدف‌ تمام ساحلی‌بازان رسیدن به المپیک است، عنوان کرد: امیدوارم شرایط فراهم شود تا تیم ایران برای نخستین بار به المپیک صعود کند تا جاودانه شویم. امیدوارم برگزاری مسابقات لیگ همیشه ادامه داشته باشد تا بازیکنان همیشه آماده باشند.

رحمان رئوفی هم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص قهرمانی در مرحله پنجم لیگ والیبال ساحلی اظهار داشت: بازی پایانی برابر دانشگاه آزاد اسلامی ب بسیار سخت بود؛ چرا که در بازی نهایی تیم‌ها همیشه برای کسب عنوان قهرمانی تا لحظه آخر تلاش می‌کنند. در مرحله مقدماتی هم این تیم را دو بر صفر شکست داده بودیم.

وی گفت: هرچند که گیم نخست را واگذار کردیم، اما در ادامه شرایط‌مان بهتر شد و توانستیم دو ست دیگر را به نام خود رقم بزنیم. تمام کشورهای هر 20 روز یک تورنمنت برگزار می‌کنند و خوشبختانه ایران هم امسال این کار را کرد که برای مثال در مدت 3 ماه 5 مرحله مسابقه برگزار شد؛ در این 5 مرحله تیم‌ها پیشرفت زیادی داشتند که می‌تواند به تیم ملی هم کمک کند.

بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: پیش از این در طول یک سال تنها 3 تورنمنت برگزار می‌شد که بسیار کم بود؛ کشوری مثل ژاپن در سال 30 تورنمنت برگزار می‌کند. برای رسیدن و ماندن به سطح اول آسیا باید بازی‌های تدارکاتی زیادی را برگزار کنیم تا نقاط ضعف تیم ملی مشخص شود.

رئوفی درخصوص خداحافظی پرویز فرخی از تیم ملی والیبال ساحلی تصریح کرد: فرخی یکی از نادرترین والیبالیست‌های دنیا است؛ وی با 47 سال سن در سطح اول بازی کرد و همیشه در ماسه‌های سنگین درخشیده است. به نظر من فرخی هنوز هم می‌تواند بازی کند، اما کناره‌گیری کرد و به جوانان میدان داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار