هشدار جدی پلیس همدان به شایعه پراکنان
کد خبر: ۱۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶ 10 March 2015

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پلیس به شدت با افرادی که با شایعه سازی قصد ایجاد ناامنی روانی در استان دارند برخورد می کند.

به گزارش ایرنا ؛سرهنگ علی اصغر خرم افزود: پس از به قتل رسیدن چهار نفر از اعضای یک خانواده در منطقه رکنی شهر همدان افرادی با شایعه پراکنی اقدام به مشوش کردن اذهان عمومی و ایجاد هراس و دلهره برای خانواه ها کرده اند.

وی اضافه کرد: هر گونه خبر منتشره در زمینه علل و عوامل وقوع قتل تنها از منبع و مرجع قضایی و نظامی صحت داشته و غیر از آن با قاطعیت اعلام می شود که هیچگونه سندیت نداشته و کذب است.

وی بیان کرد: یک تیم ویژه از کارآگان زبده و توانمند پلیس آگاهی بررسی پرونده قتل در رکنی را پیگیری می کنند و سرنخ هایی در دست است که به زودی عوامل این قتل دستگیر و جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

وی انتقال اخبار نادرست را دور از اخلاق و انسانیت دانست و گفت: استان همدان از امن ترین استان های کشور است بگونه ای که در بیشتر مولفه ها رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

روز دوشنبه هفته گذشته جسد چهار نفر از اعضای یک خانواده در یک منزل مسکونی کشف شد که طبق نظر پلیس و بررسی های صورت گرفته علت این قتل تسویه حساب شخصی بوده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار