رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:
از مداحی کاندیداهای احتمالی تا پخش برگه‌ها و دست‌نوشته‌های مذهبی با عکس کاندیداهای دیگر از یک سو و برگزاری جلسات سخنرانی کاندیداها با عناوین عجیب از جمله این اقدامات است.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 26 October 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی روزها اخیر برخی اقدامات که نشان دهنده تبلیغات زودهنگام کاندیداها است را در سطح استان البرز شاهد بودیم.
از مداحی کاندیداهای احتمالی تا پخش برگه‌ها و دست‌نوشته‌های مذهبی با عکس کاندیداهای دیگر از یک سو و برگزاری جلسات سخنرانی کاندیداها با عناوین عجیب از جمله این اقدامات است.
در این ارتباط خبرنگار تابناک با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی رئیس دفتر شورای نگهبان در استان البرز تماس گرفت و از وی درباره اینگونه تبلیغات و رفتارها پرسید.
روحی یزدی در پاسخ تاکید کرد که پرونده‌ای برای هر یک از کاندیداهای احتمال از مدت‌ها پیش تشکیل و تمام اقدامات آنها به طور کامل رصد می‌شود.
وی تصریح کرد: یکی از نکاتی که به شدت بر آن نظارت داریم، رفتار کادیداهای احتمالی در حوزه قانون‌مداری است، چرا که اگر فردی به قانون بی احترامی کرده و توجهی به رعایت قانون نداشته باشد، چگونه می‌تواند در مجلس قوانین صحیح و با هدف توسعه کشور تدوین و تصویب کند؟
این مسئول در پاسخ به این پرسش که برخی از کاندیداهای احتمالی از عناوین عجیبی برای خود استفاده می‌کنند، آیا این موارد پیگیری می‌َشود؟ گفت: به طور قطع این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در روند تایید صلاحیت آنها تاثیرگذار خواهد بود.
روحی‌یزدی ادامه داد: از مردم نیز می‌خواهیم که فریب اینگونه تبلیغات دروغین را نخورند و با دقت عملکرد کاندیداهای احتمالی را را رصد کنند.
وی تاکید کرد: اینگونه رفتارها به طور قطع توهین به شعور مردم است و در روند تایید صلاحیت کاندیداهای احتمالی تاثیر منفی می‌گذارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
سلام. این شخصی که خود را استاد دانشگاه و مشاور وزیر کشور معرفی میکند مصداق بارز صحبت های آقای روحی است .چرا رسانه ها از این آقایان مدارک عناوین منتسب را طلب نمیکنند تا واقعیت کذب عناوین جعلی مشخص شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
تابناک نون نشریاتی که از این آقا پول یامفت میگرفتند و عنوان استاد دانشگاه می دادند را آجر کرده ! دیگه جرات چاپ عناوین جعلی را ندارند چون تابناک روشنگری کرده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار