فرماندار خلخال گفت: برای تحویل گرفتن بخشی از راه خلخال به اسالم در حوزه استان گیلان و ارائه خدمات راهداری در این حوزه به مسافران آماده هستیم.
کد خبر: ۱۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵ 08 March 2015
به گزارش ایرنا ، مهدی احمدی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال افزود: با توجه به ضعف عملکرد اداره راه و شهرسازی شهرستان تالش در نگهداری و برفروبی جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی استان گیلان در مواقع بارندگی اداره راه و شهرسازی خلخال نسبت به راهداری این بخش از جاده اقدام خواهد کرد.

وی گفت: با کمترین بارش برف این مسیر از سمت گیلان مسدود شده و یا تردد خودروها به دلیل برف روبی نشدن جاده با مشکل مواجه می شود.

فرماندار خلخال اظهار کرد: در صورت تمایل طرف گیلانی برای تحویل بخشی از راهداری این جاده به اداره راه شهرسازی خلخال این شهرستان با ارائه خدمات بهتر راهداری به مسافران این مسیر زیبا و توریستی مانع از بروز مشکل تردد در زمان بارش برف در این محور خواهیم شد.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال گفت: راهداران اداره راه و شهرسازی خلخال از تجربه کافی در برفروبی ، بازگشایی و راهداری مسیرهای برفگیر و کوهستانی برخوردار بوده و با بهره گیری از ماشین آلات راهداری مناسب در اختیار خود رضایت مسافران را در حوزه استحفاظی راه خلخال به اسالم جلب کرده و قادر به ارائه این خدمات در حوزه گیلان نیز هستند.

احمدی اظهار کرد: تنها 20 کیلومتر از راه 70 کیلومتری خلخال به اسالم در داخل حوزه استحفاظی خلخال واقع شده و اداره راه و شهرسازی این شهرستان برای افزایش محدوده کاری خود به 50 کیلومتر در این جاده کاملا آماده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار