رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به فعالیت مراکز غیرمجاز در حوزه پزشکی گفت: زمانی نظارت ما موفق خواهد بود که مردم همکاری داشته باشند و تا زمانی که مردم تخلف را می‌پذیرند، باز هم تخلف رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ 20 April 2024

تابناک خوزستان: دکتر محمدحسین سرمست در نشست خبری که امروز (اول اردیبهشت‌ماه) به مناسبت هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، با اشاره به تلاش برای ارتقای سطح زندگی در خوزستان اظهار کرد: یکی از راه‌های افزایش سطح سلامت افزایش آگاهی مردم و همچنین پیگیری رفع نواقص است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌ها و لزوم فعالیت در این حوزه بیان کرد: با اقدامات انجام‌شده در حوزه نیروی انسانی، متوسط ضریب پرستار نسبت به تخت در خوزستان از ۰.۵ به ۰.۷ رسیده است.

سرمست گفت: همچنین در حوزه آموزش، رشته‌های متعدد فلوشیپ و فوق تخصص را فراخواندیم و تلاش می‌شود مجزوهای لازم از وزارت بهداشت اخذ شود.

وی عنوان کرد: مجوز ایجاد دانشکده علوم پزشکی در مسجدسلیمان نیز گرفته شده است که این اقدام نیز در حوزه زیرساختی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مجمع خیرین سلامت خوزستان مجددا فعال شده است که امیدواریم با کمک خیری مشکلات کاهش و کیفیت خدمات افزایش یابد.

وی با اشاره به فعالیت مراکز غیرمجاز در حوزه پزشکی افزود: زمانی نظارت ما موفق خواهد بود که مردم همکاری داشته باشند و تا زمانی که مردم تخلف را می‌پذیرند، باز هم تخلف رخ می‌دهد.

سرمست با تاکید بر لزوم مراجعه به مراکز مجاز ارائه‌دهنده خدمت گفت: مردم از کارهای زیبایی غیرضروری بپرهیزند و باید پذیرفته شود هیچ چیزی مانند کار خدادادی نیست.

منبع/ایسنا

برچسب ها: هفته سلامت ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار