مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اهدا لوح تقدیر از میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران و همکاران تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ 18 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اهدا لوح تقدیر از میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران و همکاران تقدیر و تشکر کرد.

 

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از مدیر کل کمیته امداد مازندران  

متن تقدیر نامه به شرح زیر است؛

پس از حمد خدا و صلوات بر محمد و آل محمد، توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گرانب‌ها و پرافتخاری است که علاوه بر خوشنودی مردم موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند که بحمدالله این موهبت ره توشه مسیر زندگی پربارتان گردیده است.

لذا با توجه به گزارش بازرسی دوره‌ای از عملکرد آن استان و پیشنهاد مدیر کل محترم دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات و به مصداق حدیث شریف «من لم يشكر المنعم من المخلوقين لم يشكر اللّه عزّوجلّ» از تلاش‌ها و اقدامات جناب عالی و همکاران محترم استان تقدیر و تشکر می‌نماید.

امیداست از خداوند رئوف، ما را مشمول احسان خویش ساخته و توفیقمان در خدمت به عیال الله را مستدام بدارد.

سید مرتضی بختیاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار