راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی، فردا و همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ 18 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی و ابراز همبستگی با مردم مقاوم غزه، فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان فارس برگزار می‌شود.
این راهپیمایی در شهر شیراز از شبستان امام خمینی حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام آغاز می‌شود و راهپیمایان در مسیر‌های بست شهید دستغیب، خیابان شهید دستغیب و چهار راه پیروزی راهپیمایی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین، ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران را در دمشق با موشک هدف قرار داد و هفت نفر از نیروها و مستشاران جمهوری اسلامی را به شهادت رساند و فرزندانِ ملت ایران در سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین امسال با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار