معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت :هنرمندان در حوزه های تخصصی خود از نگاه و هدایت رهبری بهره گرفته اند و به راستی که زبان هنر عمیق ترین و رساترین زبانی است که مخاطب آن را می پذیرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵ 16 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی حمدسبحان حسنی در همایش تجلیل از هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی  اظهار داشت : هنر چون سرمنشا الهی دارد با ذات و طبیعت انسان سازگار است و بشر به راحتی با هنر انس و ارتباط برقرار می کند.

وی افزود : هنرمندان در حوزه های تخصصی خود از نگاه و هدایت رهبری بهره گرفته اند و به راستی که زبان هنر عمیق ترین و رساترین زبانی است که مخاطب آن را می پذیرد.

حسنی بیان داشت : هنرمندان در تحولات جامعه نقش آفرین هستند و به فرموده رهبری انقلاب برای نفوذ و تثبیت نظام در دنیا باید از زبان هنر استفاده شود.

وی ادامه داد : ما در استان ایلام هنرمندان شاخصی داریم که در سطح کشور خوش درخشیده اند و برای استان افتخارآفرین بوده اند و نهادهای هنری ‌و فرهنگی باید در حمایت از این چهره ها اقدامات موثر داشته باشند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مطرح کرد : جمهوری اسلامی ایران با این عملیات دفاعی قواعد بازی نظامی در منطقه را به سود خود تغییر و قدرت تهاجمی خود را به دنیا نشان داد و این حرکت سپاه مقتدر با حمایت و استقبال مردم همراه شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار