کد خبر: ۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ 08 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و حجت الاسلام عسگر دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تقارن عید نوروز با ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) به حفظ و نگهداری حرمت ها در این ایام تاکید کردند .

امام جمعه ارومیه طی سخنانی پیرامون ایان شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ایام فاطمیه بی شک مردم مسلمان ایران خودشان حافظان حرمت ائمه اطهار(علیهم السلام) هستند.وی افزود:توصیه می شود مردم و مسلمانان ضمن اینکه دید و بازدید های خود را به جا می آورند باز هم در حفظ حرمت این ایام دقت نمایند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: بهترین عمل در این ایام این است که زمانی که مردم به دید و بازدید می روند و برای یکدیگر کادو می برند ثواب آن را به حضرت فاطمه(س) هدیه نمایند .

حجت الاسلام عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این خصوص گفت:مسلماانان باید در ایام فاطمیه از کیان اهل بیت دفاع کنند افزود: این ایام روزهای حزن اهل بیت (ع) هستند و مردم مسلمان ایران نباید بگذارند برنامه هایی که باعث شکستن حرمت اهل بیت (ع) می شود در کشور برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار