سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از از دبستان شاهد و دبیرستان پسرانه شاهد شهر یاسوج بازدید و با عوامل اجرایی، معلمین و دانش‌آموزان این مدارس دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ 07 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی در این بازدید که صبح امروز و بدون اطلاع قبلی و به شکل سرزده انجام گرفت با حضور در مدرسه ابتدایی شهید علی پور و دبستان پسرانه شاهد شهر یاسوج از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و تربیتی این مدارس قرار گرفت و با حضور در کلاس‌های درس با معلم و دانش آموزان در فضایی صمیمی گفتگو کرد.
وی در دبیرستان پسرانه شاهد بر حضور دانش آموزان پایه دوازدهم تاکید کرد و‌ گفت یکی از عوامل افت تحصیلی دانش آموزان عدم حضور در کلاس‌های درس است .
جمالی به تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور سال جاری اشاره کرد و گفت : عوامل اجرایی مدرسه با همکاری اولیاء تلاش کنند دانش آموزان پایه دوازدهم در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دبستان شهید علی پور، با تشکر از فعالیت خوب معلمان و لزوم توجه بیشتر به مسائل آموزشی و تربیتی در مدارس، خطاب به دانش آموزان گفت: پرچم و سرود جمهوری اسلامی جز هویت ماست که باید در کنار تحصیل علم به آن‌ها توجه نماییم.
جمالی از بازدید‌های سرزده از مدارس در اقصی نقاط استان خبر داد و گفت : در این بازدید‌ها در دیدار چهره به چهره با معلمان ودانش آموزان برای کیفی سازی فعالیت‌های آموزشی بیش از گذشته تلاش خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار