سرپرست شهرداری لواسان خبر داد :
سید علی حسینی از نحوه واگذاری فضاهای ورزشی شهرداری لواسان به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ 06 April 2024
نحوه واگذاری فضاهای ورزشی شهرداری لواسان به بخش خصوصی
 
این مقام مسئول در این خصوص گفت : یکی از شروطی که در مفاد اسناد مزایده قرار خواهیم داد، این خواهد بود که هر کسی بخواهد به عنوان بخش خصوصی مجموعه را تحویل بگیرد، حتما باید نرخ شهریه ها به تصویب شورا برسد و در لایحه‌ عوارض سال ۱۴۰۳ نیز که به تصویب شورای اسلامی شهر رسید، تکلیفی برای شهرداری ایجاد شده که فضاهای ورزشی شهرداری، از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار گردد.
 
نحوه واگذاری فضاهای ورزشی شهرداری لواسان به بخش خصوصی
 
سرپرست شهرداری لواسان ادامه داد : ایجاد اماکن ورزشی جهت استفاده‌ مردم جزو اولویت‌های شهرداری است و تصمیمی که از سوی مجموعه مدیریت شهری و در راس آن شورای اسلامی شهر اتخاذ شده است، حتی یک درصد این نبوده که خدایی ناکرده یک ذره از آن خدماتی که تاکنون اراِئه شده، تنزل یابد، بلکه بحث بر بهینه نمودن خدمات بصورت حفظ و نگهداری اموال شهرداری به طور مطلوب و کاستن هزینه های اضافی است تا قادر باشیم خدمات را بصورت بهینه و در شان شهروندان ارایه دهیم.
 
سید علی حسینی سپس افزود : ما این اطمینان را به شهروندان خواهیم داد که با این تصمیم نه تنها سطح خدمات کاسته نخواهد شد، بلکه با مشارکت بخش خصوصی هزینه‌های شهرداری در حفظ و نگهداری این اماکن پایین خواهد آمد و در نتیجه خدمات با کیفیت بهتری به شهروندان عزیز ارائه خواهد شد.
 
سرپرست شهرداری لواسان خاطر نشان کرد : سانس‌هایی که ما قبلا به افراد خاصی (شهروندان کم بضاعت، تیم های ورزشی، خانواده‌ بزرگ شهرداری و یا برای عموم شهروندان) اختصاص داده بودیم، کما فی السابق به صورت نرخ متعارف همچنان چه بسا بهتر از سال گذشته برای شهروندان ارایه خواهد شد.
 
نحوه واگذاری فضاهای ورزشی شهرداری لواسان به بخش خصوصی
 
وی در پایان تصریح نمود : قطعا این کار با یک کارشناسی دقیق انجام خواهد شد تا هیچ‌گونه لطمه‌ای به پیکره‌ ورزش عمومی، تخصصی و قهرمانی در سطح شهر وارد نشود.
 
 
 
انتهای رپرتاژ ‌آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار