کد خبر: ۱۱۶۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ 26 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، قاسم عزیز زاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران در دیدار نوروزی استاندار و مدیران استانی، ائمه جمعه با نماینده ولی فقیه در مازندران، عنوان کرد: 

 

مازندران در رتبه نخست گردشگری کشور  

 

روز گذشته در جلسه خدمات سفر با حضور رئیس جمهور و ۱۲ وزیر در گزارشی که از سوی ستاد خدمات سفر کشورارائه شد؛ مازندران نخستین استان مسافرپذیر و اولین استانی است که تعداد مسافران از نظر اقامت را داراست که بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر شب اقامت در ۵ روز اول فروردین وارد مازندران شدند.

وی بیان داشت: با توجه به دائمی بودن سفر در مازندران به دستور استاندار مازندران دبیرخانه دائمی خدمات سفر در مازندران راه اندازی می شود.

عزیززاده گرجی از کاهش ۶۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های مازندران خبرداد و گفت: در خصوص تصادفات نسبت به استان های دیگر کشور روند کاهشی محسوسی را شاهد هستیم.

این مسئول از راه اندازی ۲۵ نوروزگاه در شهرستان ها به ویژه ورودی ۶ گانه استان خبرداد و گفت: ۳۱ مورد نمایشگاهی با ۷۵۱ غرفه در سطح استان فعال شده است .

گرجی از پویش نه به زباله در مازندران خبرداد و گفت: با دستور استاندار مازندران قرارگاهی به صورت مستقل برای پیگیری و پاکسازی معابر و سواحل راه اندازی شد که از ظرفیت همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران، اداره کل راهداری و مجموعه های مردمی استفاده کردیم . 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار