در شورای اداری مطرح شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد : دوران بعد از انتخابات حساس است زیرا برخی عصبانی اند که چرا نتیجه ای خواستند به آن دست نیافتند در حالی که مردم تعیین کننده بودند.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ 25 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، سید علی احمدزاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: شعار سال ۱۴۰۳، با توجه به مشکل اساسی کشور یعنی ‎اقتصاد، همچنان اقتصادی است و توجه ویژه‌ای هم به نقش ‎مردم دارد.

وی افزود: امسال را باقدرت و صلابت و ایمان راسخ به امید موفقیت های بیشتر در حوزه های مختلف آغاز کنیم زیرا خبرهای خوبی در راه است و تحول های زیادی در حوزه اقتصاد خواهیم شنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران در امر سرمایه گذاری برای تولید پیش قدم باشند و از ایجاد گره برای سرمایه گذاران ممانعت کنند یک روز تعویق در امور هم برای سرمایه گذاری زیاد است و باید برای آنان فرش قرمز پهن شود.

احمدزاده تاکید کرد: حوزه اقتصادی استان در تلاش است در حوزه کشاورزی، صنعت، معدن، نفت وگاز و موارد دیگر سرمایه گذاری صورت گیرد تا رخت محرومیت از استان برچیده شود.

وی تصریح کرد: مردم دولت را قبول دارند و پشتوانه دولت اند، مدیران باید صبور باشند زیرا برخی می خواهند به میدان خدمت ضربه بزنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتقاد سازنده خوب است و ما از آن ها استقبال می کنیم و باید ایرادات رفع بشود، هرگونه انتقاد از مسئولان اجرایی و یا نهادهای دولتی این استان باید بر اساس منطق و بدون چشمداشت باشد.

وی ادامه داد: برخی افراد مطالبی را بدون سند و برای تخریب چهره مدیران نشر می دهند که می طلبد مدیران صبر و حوصله به خرج دهند.

احمدزاده تاکید کرد: دوران بعد از انتخابات حساس است زیرا برخی عصبانی اند که چرا نتیجه ای خواستند به آن دست نیافتند در حالی که مردم تعیین کننده بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه باید به قانون پایبند باشند زیرا این استان برای توسعه نیاز به آرامش دارد تا امکان خدمت مدیران فراهم شود.

وی تصریح کرد: می طلبد با جدیت و شتاب اقدامات به پیش رود، تخریب مدیران سزاوار نیست زیرا مدیران استان کارآمد هستند.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به آرامش و انسجام و همدلی نیاز داریم و زمانی برای دامن گیر شدن به حواشی ها نیست؛ مدیران سعی کنند که در دامن حاشیه سازی ها خود را گرفتار نکنند و به فکر خدماترسانی مطلوب به مردم باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
خدا لعنت کنه هرچه دروغگو یه ،کجا مردم تعیین کننده بودن پول مفت از حلقوم ای مردم مظلوم کشیده توسط مشتی از خدا بی خبر ،و مسئولین جاه طلب و دنیا دوست خائن به خون شهدا تعیین کننده انتخابات در حوزه کهگیلویه بودن .امثال من ندای رهبر را لبیک گفتیم وگرنه از اول همه می دونستن رای پاک مردم حریف پول و زور و ترویز نمیشه.ان شالله خون شهدا جواب خیانتون بده
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
از کدوم مردم حرف می زنید؟
حتما همون تعداد خاص
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
از کدوم مردم حرف می زنید؟
حتما همون تعداد خاص
دهدشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
عطر آن است که خوش ببوید...نه آنکه عطار بگوید...
خوش بحالت که خودت میگی دوروریاتم مجبورگ سرتکون بدن....
رزمنده
|
Germany
|
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
دوست عزیز خون شهدا همینکه کشور را تااینجا با وجود تهدیدها تخریب ها سالم آورده از این به بعد هم به جلو خواهد برد انتخابات صحنه رقابت هست هیچکدام از کاندیدها پاک عمل نکرد یکی اگر پول داد دیگری هم کدملی و تعرفه و نوع دیگر تقلب داشت بحرحال در انتخاباتی که همه بنوعی تخلف داشتند اما میشه گفت منتخبین واقعی مردم برنده شدند دیگه از مسئولین مملکتی و استانی چه برمیاد مجدد انتخابات برگزار کنند ؟استان خودش حاشیه داره دوباره وارد حاشیه بشه ؟
ناشناس از کهگیلویه بزرگ
|
Germany
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
جناب استاندار چون اشراف کامل از چگونگی بر گزاری انتخابات نداشته ایدذلطفا قضاوت نکنید انتخابات مهندسی شده بود مدیران اجرایی حضرتعالی با حمایت خود از کاندیدای خاص نقش تعیین کننده ی مردم را سلب کردند زر وزور وتزویر تلاش کردند تا دوباره کهگیلویه بزرگ از یک نماینده از جنس این مردم محروم شود و کسی را که جز به خوش گذرانی ولابی گری وعزل ونصب وتجمل گرا بی به چیزی نمی اندیشد راروانه مجلس کند و همچنان ارزشهای انقلاب به فراموشی سپرده شوند و قطعا اکثریت مردم خانواده های معظم شهدا .جامعه ی ایثارگری از این انتخاب به این سبک که با پول پاشی وتطمیع مردم ناراضی وبیزارند وخلاف منویات امام راحل و رهبری معظم انقلاب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
جلوی چشم خودمون توروستای دشت مازه هرکی داشت تعرفه مهر میزد توصندوق مینداخت برای موحد خدالعنتشون کنه هیچ کس هم کاری باهاشون نداشت
سیدعلیرضا خاضع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
اگر وجدان دارید واگر هدفتان حفظ پست و مقام نیست واگر در برابر خون شهدا احساس مسولیت میکنید بدانید که ریشه عصبانیت مردم در انتخابات خصوصا درحوزه کهگیلویه تقلب آشکار در انتخابات بود پس مرد مردانه بعنوان نماینده سیاسی دولت دستور بررسی مجدد صندوقها را بدهید تا مشخص شود که عصبانیت مردم به حق بوده است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار