نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید صداقت، امانت‌داری و عمل به وعده‌ها را سرلوحه امور خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ 25 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله «قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی» روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی افزود: صرفا نمی‌توان به نماز خواندن ظاهری افراد توجه داشت و ملاک عمل قرار داد چراکه ممکن است ار عادت نشات بگیرد و این مهم مورد تاکید قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه براساس آموزه‌های دینی باید صداقت، امانت‌داری و صدق در قول را ملاک عمل و اخلاص افراد قرار داد، بیان کرد: شفاف سازی فعالیت‌های دستگاه های اجرایی در راستای جلب اعتماد عمومی از دیگر وظایف مدیران است که باید جدی گرفته شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: جلب اعتماد عمومی، وحدت و همدلی مردم با مسئولان را به دنبال دارد که برخورداری از این ویژگی مهم بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود و توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: برخی از افراد امانت‌دار بیت‌المال نیستند و فردی که خیانت در امانت دارد صداقتی هم ندارد.

وی تاکید کرد: مبنای جمهوری اسلامی ایران، حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل، مقام مقدس رهبری و شهدای گرانسنگ است و اگر تمام دنیا را در اختیار افراد قرار دهند در صورت ادعای اخلاص عمل نباید از مرز صداقت و امانت خارج شوند و این مهم باید مورد توجه ویژه همه مسئولان و وظیفه‌داران نظام قرار بگیرد.

استاندار مرکزی نیز در این جلسه گفت: با مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در استان و در راستای برنامه‌های ریاست جمهوری اقدامات بسیار مهمی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش اقتصادی در سال گذشته انجام شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار