فرمانده انتظامي استان از دستگيري يک پسر 18 ساله اي که با ترفند "ارسال پيامک با عنوان سامانه ثناي قوه قضائيه و پستچي" اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب 970 نفر از هموطنان از طريق درگاه جعلي پرداخت به مبلغ 10 میلیارد ريال کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ 25 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر پیگیری و عملی شدن مصوبات گذشته و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت مردم در سال جدید گفت: ایجاد یک اتوبان زیبا و آزادراه خوب در سواحل، قطار محلی و ایجاد زیرساخت صادرات محصولات کشاورزی باغی می‌تواند طرح‌های خوبی برای جذب بودجه و اعتبار لازم به‌ویژه در سفر آینده ریاست محترم جمهور در زمینه رفع نیازمندی‌های عمرانی استان باشد.

 

استاندار مازندران، خبر داد:

کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی جاده ای در مازندران

استاندار مازندران، گفت: خوشبختانه شاهد کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی ناشی ازحوادث جاده ای در مازندران هستیم و این نشان مدیریت مطلوب پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و راهداری دارد. ‎

 


کارشناس هواشناسی مازندران: بارشها فردا دوشنبه در استان شدیدتر می شود. فردا مناطق ساحلی و جلگه ای: نیمه ابری تا  ابری و در ارتفاعات؛ ابری و مه آلود با بارش باران (در مناطق مرتفع با بارش برف)، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

به‌دلیل ترافیک سنگین، جادۀ چالوس و آزادراه تهران- شمال به‌سمت مازندران، امروز یک‌طرفه شد .

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران: از آغاز دور نخست سفر های نوروزی در کشور، حدود هفت میلیون نفر شب اقامت در مازندران به ثبت رسید که از این لحاظ مازندران مقصد اصلی دور نخست سفرهای نوروزی کشور شد.

استاندار مازندران: خوشبختانه شاهد کاهش 65 درصدی تلفات انسانی ناشی از حوادث جاده ای در استان هستیم و این نشان مدیریت مطلوب پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و راهداری دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت صدور مجوز فعالیت رستوران‌های خارج از شهر با اداره گردشگری است و باز هم تشخیص نهایی بر عهده فرمانداران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران: مازندران بیشترین جذب سفر‌های نوروزی را دارد.

استاندار مازندران و جمعی از مدیران حوزه استانداری امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

پیکر مداح دوران دفاع مقدس مرحوم حاج عسکری اسماعیل‌پور امروز پس از تشییع بر دستان مردم ولایی شهرستان بابل در زادگاهش روستای معلم کلا در کنار برادر شهیدش آرام گرفت.

سرپرست جهاد کشاورزی مازندران: توسعه پرورش دام سبک و سنگین و جهش در تولید گوشت قرمز از رویکردهای مهم ما در سال جدید خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی ساری: سال گذشته ۲۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در سالن‌های مرغداری این شهرستان انجام شد.

محمد مرادی ملی پوش مازندرانی فوتبال ساحلی، در جمع کودکان بی‌سرپرست حضور یافت.

علیرضا رضایی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران به علت مصدومیت، ادامه لیگ برتر فوتبال را از دست داد.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار