کد خبر: ۱۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 08 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل ازفارس،حجت‌ا‌لاسلام صفر یوسف‌زاده امام جمعه چالدران در گفت‌وگوی خبری گفت :با وجود اینکه یک سال از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی و ابلاغ مولفه‌های مختلف آن می‌گذرد، هنوز اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام نگرفته است.

یوسف‌‌زاده گفت: در صورتی که مسئولان کشور با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری منابع موجود را مدیریت و بهره‌برداری بهینه کنند، کشورمان در همه زمینه‌ها به اوج عزت، اقتدار و استقلال دست پیدا خواهد کرد.

امام جمعه چالدران اضافه کرد: در صورت بسترسازی برای استفاده از ظرفیت‌های نهفته بین اقشار مختلف جامعه، مردم ما همراه با شوری وصف‌نشدنی همچنان با لبیک‌گویی به فرامین ارزشمند رهبر انقلاب به میدان‌های کار و تلاش خواهند شتافت.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه‌های مختلف در سطوح ملی و جهانی باید از ظرفیت‌های نهفته در مردم به ویژه جوانان حداکثر استفاده را کرد، ادامه داد: در این راستا اقتصاد کشور اسلامی باید به دست پرتوان ملت‌مان مدیریت شود.

رئیس حوزه‌های علمیه چالدران ظرفیت نهفته بین اقشار مختلف را به معنای واقعی بالا و غیرقابل ‌توصیف دانست و گفت: امید آن داریم، خداوند متعال قدرت، توانایی و تدبیر لازم به دولتمردان برای استفاده از قابلیت عظیم ملت را بدهد، تا برای حضور حداکثری مردم در زمینه خنثی کردن توطئه‌ دشمنان زمینه‌‌سازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار