کد خبر: ۱۱۵۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 09 March 2024

‍‍ به گزارش تابناک مازندران ، دکتر باقر زاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان که در بابلسر برگزار شد گفت: 

اجازه نمی دهیم حسینی پور از مازندران برود

وی در ادامه اظهار کرد: پروژه های 20 ساله در استان با تلاش و پیگیری استاندار مازندران افتتاح و به بهره برداری رسید بر این اساس اجازه نمی دهیم با رفتن حسینی پور ریل توسعه مازندران متوقف شود.

به گزارش مطالبات مردمی ، علی اصغر باقرزاده شب گذشته در جلسه شورای اداری استان در بابلسر با تقدیر از سفر استاندار مازندران به همراه مدیران استانی اظهار داشت : حسینی پور استانداری پرتلاش ، جهادی ، مخلص و مایه مباهات و افتخار مازندران است .

وی با تقدیر از حضور چشمگیر مردم بابلسر در انتخابات مجلس شورای و اعتماد مجدد به ایشان افزود: در حال حاضر انتخابات تمام شده است و نباید برای بیان برخی از سخنان حرف و حدیث باشد بر این اساس صراحتا می گویم، حسینی پور از مدیران موفق ، تاثیرگذار و با برنامه کشور است.

باقرزاده در واکنش به شایعه رفتن حسینی پور از مازندران تصریح کرد: بنده درگیر انتخابات بوده و شایعه رفتن استاندار مازندران را تازه شنیدم بر این اساس صراحتا می گویم، اگر استاندار مازندران هم بخواهد برود ما نمی گذاریم ،ایشان نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد چرا که در حال حاضر مازندران به ثبات و در ریل توسعه قرار گرفته است .

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: بنده شهادت می دهم اتفاقات خوبی در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار صورت گرفته است و پروژه هایی که 20 الی 30 سال نیمه کاره رها شده بود با حمایت و پیگیری ایشان به سرانجام رسید.

باقر زاده تصویب منطقه آزاد ، جاده ساحلی ، بیمارستان و فرودگاه را از جمله کارهایی برشمرد که با کمک و حمایت استاندار مازندران به سرانجام رسید به نمایندگی از مردم بابلسر و فریدونکنار از تلاش و خدمات حسینی پور تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه قصد گله و شکایت در این جلسه را ندارم ، افزود: اما باید قبول کنیم برخی از مدیران کم کاری می کنند و به خاطر قصور و کوتاهی آنها استاندار مازندران باید پاسخگو باشد.

باقرزاده به اشاره به اینکه امروز اجرایی نشدن برخی از پروژه ها به دلیل کمبود بودجه و اعتبار نیست ، افزود: عدم تصمیم گیری درست مدیران از دلایل اجرایی نشدن این پروژه هاست ،برخی از مدیران در اجرای تصمیمات ترسو هستند ، اگر عرضه ندارید کنار بروید ،ما مدیران ماشین امضا
نمی خواهیم .

وی تصریح کرد: استانداری که شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش می کند اگر مدیران همراهی کنند عملا بسیاری از نارضایتی ها کنار میرود اما عملا می بینیم برخی از مدیران همراه نیستند و تاوان ناتوانی آنها را استاندار می دهد.

باقرزاده تسریع در اجرای کمربندی شرقی و رفع مشکل زمین های روستایی برای ساخت مسکن افراد بومی را از جمله انتظارات خویش از استاندار مازندران برشمرد

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار