کد خبر: ۱۱۵۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 09 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، امام جمعه بابلسر اظهار کرد: 

حامی صد درصد استاندار مازندران هستم، خناس ها با شایعه پراکنی مانع خدمات حسینی پور نشوند

 

امام جمعه بابلسر: حامی استاندار هستم  

بر اساس این گزارش ، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار یکی از ویژه گی های بارز و منحصر به فرد استاندار مازندران است ، گفت:

اتحاد و وحدت رویه ای که حسینی پور در مازندران ایجاد کرد این استان را در ریل توسعه قرار داد.

به گزارش مطالبات مردمی ،حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر در جلسه شورای اداری استان در بابلسر با تقدیر از حضور استاندار مازندران و مدیران استانی برای پیگیری و رفع مشکلات مردم این شهرستان اظهار داشت : قدردانی از استاندار پرتلاش ، متعهد ،مخلص و خستگی ناپذیر ادای شکر خداوند در برابر خوبی هاست .

وی افزود : در کنار همه موارد که در استاندار مازندران دیدم ادب و متانت یکی از نکات برجسته ای است که در دکتر حسینی پور وجود دارد و این ادب و متانت برای همه مدیران باید الگو شود .

قلی پور تصریح کرد: همه با روحیات بنده آشنا هستند آنجا که نقدی باشد بدون تعارف نقد می کنم اما آنجا که باید نسبت به نعمات خدا شاکر باشم ، تشکر می کنم و از این باب از این اقدام شایسته استاندار مازندران که با حضور در تمام نقاط استان نظام مسائل و مشکلات شناسایی، پیگیری و حل می کند تشکر می کنم .

امام جمعه بابلسر بیان داشت : مدتی است برخی از خناس ها شایعه رفتن استاندار مازندران را مطرح می کنند ،از ایشان سوال کردم ،پاسخ دادند توفیقی باشد با قدرت ادامه می دهند ، بنده دعاگو و حامی صددرصد ایشان هستم .

قلی پور افزود: به عینه می دانیم حسینی پور کارهای خوبی در سطح استان انجام داده است ،این استان تازه جان و شکل گرفت ، در نقاط مختلف مشکلات چند ساله مردم رفع کرده است ، ریل گذاری خوبی انجام داد ، وحدت رویه ای که در استان ایجاد کرد سبب آرامش و دلگرمی مردم شده است .

وی تصریح کرد: اما برخی از مدیران کل ضعیف هستند ، همسو با استاندار نیستند ، باید خودشان را تکان دهند و فعالیت کنند ، دولت ،دولت مردمی است ، رییس جمهور شبانه روز در حال فعالیت است ، مدیری که روحیه کار ندارد برود کمی استراحت کند و زمانی که گروه و جریان همفکر آنها روی کار آمدند بیاند و نقشی پیدا کنند.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: فضای استان در حال حاضر فضای کار است ،در کنار کار ،ادب و متانت و بزرگی کردن هم مهم است .

قلی پور جذب سرمایه گدار را یکی از ویژه گی های ممتاز و بارز استاندار مازندران برشمرد و افزود: ایشان به سرمایه گذار روی خوش نشان می دهد، میل و رغبت در سرمایه گذار افزایش می دهد،همه باید از ایشان الگو بگیرند

وی در ادامه مشکل ترافیک را یکی از مشکلات اساسی شهرستان بابلسر برشمرد و خواستار پیگیری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و حمایت استاندار مازندران جهت افتتاح و بهره برداری کمربندی شرقی شد .

قلی پور جلوگیری از بلند مرتبه سازی در سواحل ، توجه به قوانین و مصوبات شورای فرهنگ عمومی، پیگیری و اجرای مصوبات سفر استانی استاندار، احداث صنایع تبدیلی در مازندران ، تعیین تکلیف سواحل مازندران ، اجرای طرح هادی در روستاها و کاهش جریمه های ماده 99 را از دیگر خواسته های خویش از استاندار مازندران برشمرد .

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار