در گفتگو با تابناک گیلان
مهرداد لاهوتی با اشاره به برگزاری جلسات غیر رسمی برای پیگیری و تکمیل پروژه‌های عمرانی لنگرود گفت: یکی از اولویت‌های نخست بنده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 04 March 2024

مهرداد لاهوتی نماینده منتخب مردم شهرستان لنگرود در مجلس دوازدهم امروز در گفت و گو با خبرنگارتابناک گیلان با بیان اینکه تا خردادماه سال آینده نمایندگان فعلی در مجلس مشغول به فعالیت خواهند بود، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نخست بنده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام لنگرود مثل تلکابین، بندر، کنارگذر لنگرود و چمخاله، راه لنگرود به اطاقور، سدهای باقی مانده و دیگر پروژه‌های عمرانی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات غیر رسمی برای پیگیری و تکمیل پروژه‌های عمرانی لنگرود گفت: در هفته جاری جلساتی را در تهران برگزار کرده و به طور جدی پیگیر تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان لنگرود خواهم بود.

منتخب مردم شهرستان لنگرود در مجلس دوازدهم، حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را نشان‌دهنده ولایتمداری مردم ایران اسلامی و گیلان برشمرد و بیان کرد: در شهرستان لنگرود ۵۱ درصد مشارکت در انتخابات وجود داشته است که نشان می‌دهد مردم علیرغم تمامی مشکلات در انتخابات حضوری پرشور داشتند لذا مسئولان باید از همه توان خود برای حل مشکلات کشور استفاده کنند‌‌.

لاهوتی با تاکید بر لزوم توجه به دوری از حواشی در انجام پروژه‌های عمرانی بیان کرد: خط قرمز بنده کار است و قطعا به دور از هرگونه حواشی فقط برای حل مشکلات شهرستان تلاش کرده و در انتخابات هم رقابتی صادقانه و به دور از بی اخلاقی داشتم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار