به گفته معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، میوه تنظیم بازاری شب عید با قیمتی حدود ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 24 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سعید جوادی با اشاره به خرید میوه تنظیم بازاری شب عید استان کرمانشاه، اظهار کرد: برای تنظیم بازار میوه شب عید استان ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب خریداری شده است.

جوادی اضافه کرد: پرتقال تنظیم بازاری استان از استان مازندران در حال حمل به سردخانه های کرمانشاه بوده و سیب خریداری شده هم از شهرستان اشنویه در حال حمل به سردخانه‌های استان کرمانشاه است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال توزیع میوه تنظیم بازاری شب عید استان کرمانشاه با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان احتمالا از ۱۵ اسفند ماه آغاز خواهد شد، گفت: میوه تنظیم بازاری با قیمتی معادل ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

 وی هدف از عرضه میوه تنظیم بازاری را جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار میوه شب عید استان عنوان و ابراز امیدواری کرد، عرضه میوه تنظیم بازاری منجر به تعدیل قیمت میوه در بازار استان شود.

 جوادی یادآور شد: امسال پنج تا ۱۰ درصد بیشتر از سال گذشته اقدام به خرید میوه تنظیم بازاری برای استان کرده ایم.

جوادی در ادامه با اشاره به تامین مرغ مورد نیاز بازار کرمانشاه در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز، گفت: با توجه به جوجه‌ریزی‌ خوب صورت گرفته در استان، کمبودی برای تامین مرغ مورد نیاز بازار کرمانشاه در آستانه ماه مبارک رمضان و پایان سال نخواهیم داشت.

 وی اشاره ای هم به برنامه‌ریزی برای وارد کردن گوشت قرمز گرم و منجمد به بازار استان در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز داشت و ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی در دست اقدام گوشت قرمز تنظیم بازاری هم به وفور در بازار استان عرضه شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار